וואווי מסתערת על השוק הישראלי: מכשיר הדגל נחת בארץ

החברה שהתמקדה עד היום בשוק הסיני מנסה להתרחב כעת גם לישראל ומציגה את ה-Huawei P8, סמארטפון מבוסס אנדרואיד שינסה להתחרות במכשירי הדגל הבולטים (חדשות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

וואווי מנסה לכבוש את השוק הישראלי: ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי נכנסת היום (ראשון) באופן רשמי לשוק הישראלי עליו היא מסתערת במטרה להתחרות בענקיות הקוריאניות. במסיבת עיתונאים מושקעת שערכה החברה הסינית הערב בתל אביב הציגה החברה את מכשיר הדגל החדש שלה - וואווי P8 שיוצע למכירה לראשונה בכל רשתות הסלולר הישראליות.

החברה שהתמקדה עד היום בשוק הסיני, שם כבשה את טבלת מכירת הסמארטפונים, מנסה להתרחב כעת גם לישראל, כשהיא פותחת בקמפיין שיווקי רחב היקף בישראל כאמור במטרה להפוך לחביבת הקהל הישראלי.

גופו של ה-Huawei P8 עשוי כולו ממתכת אלומיניום עמידה במיוחד והוא ממשיך את הקו העיצובי של וואווי עם עובי של 6.4 מ"מ בלבד. המכשיר מציג מסך HD Full בגודל 5.2 אינץ' מזכוכית מחוזקת מסוג גורילה גלאס 3, עם רזולוציה של 1920 x 1080 וצפיפות פיקסלים של ppi424.

גם הפעם שילבה וואווי במכשיר מעבד חדש שייצרה בעצמה מסוג Kirin 930 HiSilicon, הכולל 8 ליבות במהירות 2 ג'יגה-הרץ, עם ערכת שבבים של 64 ביט וזיכרון פנימי של 3GB RAM. לטענת החברה - המעבד מאפשר שיפור של כ-20% בביצועים בהשוואה למתחרים.

ה- P8 תומך בגלישה ברשתות תקשורת מדור 4 (LTE G4). למכשיר סוללה עוצמתית של 2,680 מיליאמפר, שלטענת החברה מאפשרת למכשיר להחזיק יותר מיום שלם של עבודה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 5.0 (לוליפופ) עם ממשק המשתמש הייחודי של וואווי 3.1Emotion UI.

מצלמת המכשיר באיכות 13 MP מציעה מספר פיצ'רים ייחודיים כמו חיישן RGBW התומך ב- 3 צבעי היסוד כולל הצבע הלבן. מצב "במאי" מאפשר ליצור בזמן אמת סרטון וידאו אחד מארבע מצלמות סמארטפון שונות. מצב "ציור באור" (Light Painting) המאפשר צילום ארוך זמן למעקב אחר שובלי אור. מייצב תמונה אופטי בעל רגישות כפולה מזה של אייפון 6, המאפשר ל- P8 לצלם וידאו ותמונות באיכות גבוהה תוך נטרול תזוזות של המצלמה, לקבלת תמונות חדות במיוחד. ארבעה מצבים לצילום איכותי בתאורה חלשה, המייצרים תמונות מרהיבות גם עם מקורות אור דלים.

יחד עם המכשיר יקבלו הרוכשים ערכת הטבה הכוללת כיסוי מקורי של Huawei. מגן זכוכית מקורי של Sling. כרטיס זיכרון נוסף של 16 ג'יגה. המכשיר ימכר במחיר של 2,400 שקלים החל מיום שלישי הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר