אחרי 3 שנים: אפל לא מוותרת על האייפוד ומשיקה דגמים חדשים

אפל השיקה גרסה חדשה לאייפוד טאצ. החברה וויתרה על שינוי העיצוב אך שידרגה באופן משמעותי את החומרה. האייפוד נאנו והשאפל לא זוכים לגרסה חדשה אלא לצבעים חדשים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
אייפון טאצ' (יח"צ)

אפל לא מוותרת על האייפוד: ענקית הטכנולוגיה האמריקנית עדכנה היום (רביעי) את סדרת האייפודים הגוועת שלה, כשהציגה את האייפוד טאצ' המשודרג בהשקה צנועה יחסית לאירועי אפל. האייפוד החדש לראשונה לא זכה למתיחת פנים והשיפורים בוצעו רק בחומרת הנגן של החברה. במקביל הציגה החברה צבעים חדשים לסדרות האייפוד נאנו והאייפוד שאפל שלא זכו לשדרוגים ועדכונים בכלל.

האייפוד טאצ' החדש מכיל רכיבי חומרה חדשים וחזקים יותר, שיאפשרו לו בעיקר להריץ את הגרסאות הבאות של מערכות ההפעלה הבאות של החברה בסדרת iOS שינצלו את השימוש במעבדים בארכיטקטורת 64 ביט שהכניסה החברה לשימוש באייפון 6 וכעת גם באייפוד טאצ'.

האייפוד החדש כולל את שבב העיבוד של האייפון 6 - A8, שכאמור עושה שימוש בארכיטקטורת 64 סיביות. נפח האחסון של המכשיר יוצע החל מ-64 GB, לעומת הסדרה הנוכחית שמציעה גם אייפודים בנפח של 16 ג"ב. גם מצלמת המכשיר שודרגה לזו של האייפון באיכות של 8 מגה פיקסל, לעומת מצלמת 5 מגה פיקסל בדור הקודם.

באפל מקווים כי חנות האפליקציות המפותחת של החברה - אפסטור, תאפשר למכשירי המוזיקה להחליף את קונסולות המשחקים השולטות בשוק, מאחר שהשימוש באייפודים צונח בשנים האחרונות במקביל לעלייה באחוזי השימוש במכשירי הטלפון החכמים בכלל ובאייפונים בפרט.

אחוזי השימוש במוצרי האייפוד של החברה כאמור צונחים בשנים האחרונות, כשההנחה הייתה כי החברה תניח למוצר לגווע ולא תמשיך להשיק נגנים שלא ברור למי מיועדים. למרות זאת, החברה בחרה להמשיך ולהחיות את ליין האייפודים, גם אם בלא השקעה משמעותית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר