"חבילת הפיצויים" הגיעה? שר ההגנה האמריקני בישראל

שר ההגנה האמריקני אשטון קרטר נחת בנתב"ג לביקור ראשון בישראל, זאת על רקע המתיחות בין אובמה לנתניהו סביב הסכם הגרעין. קרטר יספק "חבילת פיצוי" לישראל? (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

על רקע המתיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב ברק אובמה סביב הסכם הגרעין עם איראן, שר ההגנה האמריקני אשטון קרטר נחת הערב (ראשון) בישראל.

זהו ביקורו הראשון של קרטר בישראל מאז נכנס לתפקידו לפני מספר חודשים. קרטר ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה (בוגי) יעלון ובכירים ישראלים נוספים. קרטר צפוי להגיע בהמשך גם לסעודיה ולירדן.

בימים האחרונים דווח כי במהלך ביקורו של קרטר בישראל הוא צפוי להציע לישראל "חבילת פיצויים" נרחבת, זאת כאמור על רקע ההתנגדות הישראלית הנחרצת להסכם הגרעין שנחתם בין המעצמות לאיראן.

הערב דווח ב"חדשות 2" כי סוזן רייס, היועצת לביטחון לאומי של ארצות הברית, שוחחה עם נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ודיווחה לו כי לממשל האמריקני יש "נכונות חריגה" לספק לישראל חבילת פיצוי ביטחונית יוצאת דופן בהיקפה.

על פי הדיווח, רייס אמרה כי במסגרת חבילת הפיצוי יועברו לישראל אמצעים צבאיים שלא היו ברשותה עד היום והסבירה שההסכם שהושג בווינה הוא הטוב ביותר בנסיבות שנוצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר