ההסכם עם איראן

נפתלי בנט במתקפה על יאיר לפיד: "תחקיר עושים בסוף ההסתערות"

השר נפתלי בנט יוצא במתקפה חריפה נגד יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד בשל הביקורת שלו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על ההסכם עם איראן: "יש התנהלות שכל חי"רניק יודע - תחקיר עושים בסוף ההסתערות ולא תוך כדי קרב" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הסכם הגרעין עם איראן: יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט יוצא היום (שני) במתקפה חריפה נגד יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד בעקבות הביקורת שלו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וקריאתו לפתוח בחקירה.

בפתח ישיבת סיעת 'הבית היהודי' אמר בנט כי "ההסכם שנחתם עם האיראנים בימים האחרונים הוא שיאה של איוולת מדינית.נבמקום סנקציות על האיראנים הוחלט לממן אותם. במקום לקחת להם את הנשק הוחלט לאפשר להם לקנות נשק".

"במקום לעצור את הפצצה שעלולה להגיע עד וושינגטון הוחלט לאפשר לאיראנים להכין פצצה, חשפתי לפני יומיים סעיף בנספח שלפיו העולם מחסן את האיראנים מפני מתקפה ומציע להם הגנה", הוסיף בנט.

בנט התייחס למחאת האופוזיציה ואמר: "בימים האלה אסור שנתחלק בין קואליציה ואופוזיציה. הטרור האיראני לא מבחין בינינו, וגם לנו אסור להיות מפוצלים בתוכנו".

בנט התייחס לדרישת לפיד להקים ועדת חקירה ומתח עלי ביקורת חריפה: "יש היום מי שמציע להקים ועדת חקירה. יש התנהלות שכל חי"רניק יודע - תחקיר עושים בסוף ההסתערות ולא תוך כדי קרב. זה נכון גם במערכה צבאית וזה נכון גם במערכה מדינית"

"אם אתם לא רוצים לעזור לפחות אל תפריעו. ואני אגלה לכם עוד סוד - כשאתם מגלים בעברית ותוקפים אותנו העולם יודע לתרגם עברית לאנגלית", אמר בנט

בנט סיים את דבריו ואמר: "אני מצפה מהפוליטיקאים שלנו לגלות את האחריות הזאת במיוחד בזמן המיוחד הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר