צפו: פרצה לדירה, נבהלה מהאזעקה, נמלטה ונעצרה

אישה מוכרת למשטרה שכבר נעצרה בעבר, ניסתה לפרוץ לבית באשדוד, נבהלה מהאזעקה ונעצרה על ידי המשטרה בעת מנוסתה מהמקום. "לא הצליחה לקחת יותר מדי חפצים" (חדשות, בארץ)

(צילום: מצלמות אבטחה, חטיבת דובר המשטרה, תמונה: שאטרסטוק)

בשבוע שעבר (חמישי) התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על פריצה לבית פרטי ברחוב תרשיש באשדוד. בעלי הבית והמשפחה לא היו בבית באותה שעה. אולם באמצעות אפליקציה ייחודית, אזעקה שפעלה ומצלמות האבטחה - הבין בעלי הדירה שפרצו לביתו בשעת מעשה. הבעלים דיווח למשטרה, ובמקביל הזעיק למקום שכן.

בלשי משטרת אשדוד שהגיעו למקום ביצעו סריקות בדירה ובסמוך. "זיהינו אותה ברחוב במרחק של כמה מאות מטרים מהדירה שפרצה. להערכתנו היא נבהלה מהאזעקה ונמלטה מבלי שהצליחה לקחת יותר מדי חפצים בעלי ערך", סיפר בלש שלקח חלק במעצר. מאוחר יותר, כשהחוקרים צפו בסרטון ממצלמות האבטחה, הם הבינו כי היא נכנסה ויצאה דרך החלונות של הבית.

החשודה, לטענת המשטרה, ניסתה לתקוף את השוטרים ואף לנשוך את אחד מהם. לאחר שנעצרה, נלקחה לחקירה במשרד התשאול של משטרת אשדוד. בהמשך התברר כי היא כבר נעצרה בעבר, השתחררה ממאסר ובניגוד לצו שופט ברחה מהוסטל בו שהתה.

עם סיום החקירה הוארך מעצרה של החשודה ואמש הוגשה הצהרת תובע. מחר צפויים להגיש כנגדה כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון. בין סעיפי האישום: התפרצות לדירה וניסיון תקיפת שוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר