הטרור בירושלים

אישום: נחשפה חוליה של 9 ערבים שביצעו את פיגוע הבקת"ב בבית חנינא

הותר לפרסום, כי נעצרה והוגש כתב אישום נגד חוליה של 9 ערבים, בחשד שביצעו את פיגוע בקבוק התבערה בבית חנינא בתחילת החודש. כן השליכו בקת"בים לעבר "בית השבעה" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

הטרור בבירה: תשעה ערבים, חמישה בגירים וארבעה קטינים, נעצרו בחשד כי השליכו בקבוקי תבערה לעבר רכב בציר 20 שגרם לפציעתם של שניים וכן לעבר 'בית השבעה' בשכונת בית חנינא במזרח ירושלים, כך הותר הבוקר לפרסום. נגד התשעה מוגש כתב אישום.

האישום המרכזי מתייחס לפיגוע בקבוק התבערה שהתרחש בתחילת החודש, כאשר חברי החוליה השליכו שלושה בקבוקי תבערה לעבר רכב שנסע בכביש 20 מכיוון כביש בגין לכיוון פסגת זאב.

הערבים זיהו רכב שמתקרב לצומת ובו נהג בעל חזות דתית והשליכו לעברו שלושה בקבוקי תבערה אותם הכינו בעצמם. אחד מבקבוקי התבערה התנפץ על הכביש, השני פגע ברכב ונדלק מה שגרם לנוסעת הרכב לפתוח את הדלת והשלישי התנפץ והתלקח בסמוך לנוסעת שיצאה מהרכב. שגרמו לשריפת המכונית ופציעתם של שני אזרחים, אשר פונו לבית חולים במצב בינוני וקל.

בנוסף, בכתב האישום מתוארים כמה אירועי ידויי בקבוקי תבערה, לעבר "בית השבעה" בשכונת בית חנינה, ממנו נפצעו שני בני אדם.

חוקרי המפלג לתפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים החלו באיסוף מודיעין ופעילות משותפת, אינטנסיבית ומקצועית יחד עם השב"כ הובילה למעצרם של 9 חשודים, תושבי בית חנינא והעיר העתיקה, החשודים כי התארגנו כחוליה לביצוע המעשים הללו.

כאמור , כנגד החשודים תושבי בית חנינא והעיר העתיקה, יוגש היום על ידי פרקליטות ירושלים בפני בית המשפט המחוזי כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, שיבח את החוקרים וציין כי "שיתוף הפעולה הפורה בין חוקרי המפלג לתפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים לשירות הביטחון הכללי והחקירה המקצועית שניהלו הוביל למעצרם המהיר של החשודים בידוי בקבוקי התבערה בכביש 20 ולעבר 'בית השבעה'".

לדבריו, "מדובר באירועים חמורים ומסכני חיים ואנו נמשיך לפעול בנחישות לאיתור ומעצר פורעי החוק המסכנים את חיי הציבור במטרה למצות עימם את מלוא הדין ולשמור על חיי תושבי העיר ומבקריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר