הגאדג'ט שיהפוך כל סמארטפון למצלמת תלת מימד

חברה אמריקנית מציעה גאדג'ט קטן שיהפוך כל סמארטפון למצלמת תלת מימד. המחיר אותו דורשת החברה עבור הגאדג'ט הוא 49 דולרים בלבד, מה שגרם לפרויקט להצליח מעל למשוער (טכנולוגיה)

(מתוך קמפיין הגיוס)

תלת ממד בכף ידך: מצלמות תלת ממד מסתמנות כמשהו שיהפוך למוצר חובה בעתיד הנראה לעין, כך לכל הפחות סבורות ענקית השבבים אינטל וענקית התכנה מיקרוסופט שהחלו להטמיע תקן חדש למצלמות אינטרנט תלת ממדיות, שבעיקר יוכלו לשפר את האבטחה כרגע, אך גם לשמש את פרויקט הולו של מיקרוסופט. אלא, שחברה אמריקנית מציעה גאדג'ט קטן שיהפוך כל סמארטפון למצלמת תלת ממד.

החברה שהעלתה לאתר גיוס ההמונים קיקסטארטר את הפרויקט המכונה "Bevel", מציעה סורק לייזר עליו מצהירה החברה כי הוא ידידותי ובלתי מזיק לבני האדם, שמתחבר לכל מכשיר טלפון חכם דרך שקע האוזניות, ומאפשר סריקה תלת ממדית של כל אובייקט העומד מולו.

Bevel עובד יחד עם מצלמת המכשיר המובנית כיום בכל סמארטפון, כשבעזרת אפליקצייה ייעודית וחינמית היא תסרוק את ממד העומק כשהאפליקציה תוודא כי המצלמה אכן "תפסה" את כל הרבדים, הליך שאורך מספר שניות, התמונה תעבור עיבוד שיהפוך אותה לתמונה תלת ממדית.

מצלמת תלת הממד תוכל לסייע למשתמשים להזמין מוצרים מותאמים אישית שיודפסו במדפסות תלת ממדיות בחברות המתמחות בנושא, כשהמשתמש יוכל לצלם כל אובייקט ולשלוח למדפסת תלת הממד.

המחיר אותו דורשת החברה עבור הגאדג'ט הוא 49 דולרים בלבד, מה שגרם לפרויקט להצליח מעט מעבר למה שציפו בחברה המייצרת אותו, כשהמימון לפרוקיט עומד כעת על $288,473 לעומת $200,000 שביקשו בחברה לגייס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר