האגודה לזכויות החולה בפנייה ל"מועצת גדולי התורה": "אשרו לליצמן להיות שר"

האגודה לזכויות החולה בישראל, שיגרה הבוקר מכתב למועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, בבקשה לאשר ליעקב ליצמן להתמנות לשר הבריאות, ומפרטים את נחיצותו למערכת הבריאות (בריאות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש90)

תמיכה חוצת גבולות בסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, האגודה לזכויות החולה בפניה רשמית למועצת גדולי התורה: "אשרו נא לליצמן להתמנות לשר הבריאות. לטובת החולים ולמען מערכת הבריאות".

היום תתכנס מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, לדון האם לאשר לליצמן להתמנות לשר הבריאות, לאור פסיקת בג"ץ, וכמה שעות קודם הכינוס, משגרת האגודה לזכויות החולה, מכתב למועצת בבקשה לאשר את המינוי.

במכתבם הם כותבים: "בימים אלה פורסמה החלטת בית המשפט העליון כי ח״כ הרב יעקב ליצמן לא יוכל לשמש כסגן שר הבריאות במעמד שר ובעקבות כך הסוגיה מועלית במועצת גדולי התורה.

"האגודה לזכויות החולה קוראת לחברי מועצת גדולי התורה לאשר את מינויו של ח״כ יעקב ליצמן לשר הבריאות לטובת הציבור החולים ולמען מערכת הבריאות בישראל".

באגודה מסבירים: "מערכת הבריאות בישראל נמצאת במצב קשה ויש האומרים שעל סף קריסה הבא לידי ביטוי בחוסר מיטות אישפוז, תורות המתנה ארוכים, אי שויון בקבלת טיפול רפואי ועוד.

"בתקופה זו חשוב שיעמוד בראש המערכת אדם בעל עמדה ציבורית המכיר את מערכת הבריאות ומחויב לה ובעל יכולת להעביר רפורמות ומהלכים אמיצים. הרפורמות החשובות שקידם (טיפולי שינים לילדים, בריאות הנפש, חדרי מיון קדמי בפריפריה) גישתו הממלכתית לטובת הזולת, והאתגרים החשובים העומדים בפני מערכת הבריאות מחייבים כי בתקופה זו הוא ימשיך להנהיג את מערכת הבריאות בתפקיד שר הבריאות של כלל אזרחי ישראל".

לסיום כותבים באגודה: "אנו קוראים לכם מכובדי חברי מועצת גדולי התורה, לראות את טובת כלל הציבור ולהורות לח"כ יעקב ליצמן לקבל על עצמו את התפקיד הרם והמחייב שיאפשר לו את המשך קידום מערכת הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר