איראן לוחמנית: "לא נקבל מגבלות על היכולת הצבאית, לא נכיר בישראל"

נשיא איראן חסן רוחאני אמר אתמול כי "לא קיבלנו ולא נקבל שום מגבלות על יכולות ההגנה שלנו". יועצו של עלי חמינאי אמר כי הם לעולם לא יכירו בישראל "היא משטר גזלן וכובש" (חדשות, בעולם)

(צילום: rouhani.ir)

נשיא איראן חסן רוחאני, ממשיך בקו התוקפני והלוחמני למרות הסכם הגרעין שנחתם עם המעצמות וטוען כי לא יקבל הגבלות על היכולות של איראן.

במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי, אמר רוחאני: "לא קיבלנו ולא נקבל שום מגבלות על יכולות ההגנה שלנו". הוא הוסיף: "נעשה את כל מה שצריך כדי להגן על ארצנו, בין אם בטילים או בשיטות אחרות".

רוחאני הסביר כי הוא מתנגד לכך שההסכם יעבור אישור בפרלמנט משום שאז הוא יהפוך לחוק מחייב, ולדבריו מדובר רק בהבנות מדיניות עם המעצמות. הוא הוסיף כי הצבעה בפרלמנט תשרת דווקא את ארצות הברית.

כזכור, בשבוע שעבר, הציגה איראן טיל קרקע-קרקע, חדש המסוגל לפגוע במטרות בטווח של 500 ק"מ.

בתוך כך, יועצו של המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, עלי אכבר ולאיתי, אמר אמש כי "איראן לעולם לא תכיר בישראל. אנחנו עדיין מדגישים כי ישראל היא משטר גזלן וכובש ואנחנו לא במגעים עמם".

ההכחשה מגיעה, לאחר ששר החוץ הבריטי אמר בשבוע שעבר, לרגל הפתיחה המחודשת של השגרירות הבריטית באיראן, כי המשטר החדש מפגין גישה מורכבת יותר כלפי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר