ביוזמת 'דגל התורה'

בבני ברק נחנך בי"ס ל'חרדים העובדים'; "הגיע זמן התיקון"

לאחר עשרות שנים נחנך בבני ברק בית ספר "חורב" לבנות המיועד לציבור "החרדים העובדים" • עו"ד משה מורגנשטרן: "אנו מאמינים שמכאן ואילך תגבר ההכרה בצרכים של הציבור הזה" (חרדים בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חונכים את בית הספר, הבוקר (באדיובת המצלם)

הבוקר (ראשון) נערך מעמד קביעת מזוזות לרגל פתיחת בית הספר "חורב" בבני ברק. בית הספר המיתולוגי קיים בעיר הסמוכה רמת גן מזה עשרות שנים כאשר האוכלוסיה הנמנית על לומדיו הינם "המודרניים" של בני ברק או כפי שהם מכונים כיום החרדים העובדים.

הרוח החיה מאחורי העניין ומי שיזם ודחף את פתיחת בית הספר הוא עו"ד משה מורגנשטרן שקיבל תמיכה מפתיעה מנציגי "דגל התורה", ח"כ משה גפני, יעקב אשר, אברהם רובנשטיין ומנחם שפירא וגם מראש העיר בני ברק חנוך זייברט.

לדברי עסקנים בתנועה, "מדובר בבשורה של "דגל התורה" לקבוצה מרכזית שהיא בשר מבשרה של עולם התורה והישיבות, ומבשרה של דגל התורה".

עו"ד משה מורגנשטרן מספר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "אני מזה כשנתיים ימים יוזם ומקדם את פתיחת בית הספר לבנות 'חור'ב בבני ברק. זכיתי לסיוע מכל בכירי דגל התורה ולא רק. לדוגמא מחברי הכנסת גפני מקלב ויעקב אשר וכן מראש העיר חנוך זייברט ומסגניו הרב אברהם רובינשטיין מנחם שפירא והיום בסיעתא דשמיא זכינו לברך על המוגמר בטקס קביעת המזוזה".

"אני רוצה להודות לכל מי שהזכרתי על הפעילות הברוכה", מוסיף עו"ד מורגנשטרן, "לאחר שנים רבות שההורים הוצרכו לשלוח את ילדיהם לעיר אחרת על מנת לקבל את שירותי החינוך המתאימים עבורם כעת הגיע זמן התיקון וסוף כל סוף נפתח סניף ראשון בבני ברק שאני מאמין שיהווה רק ההתחלה לקראת פתיחת סניפים נוספים".

עו"ד מורגנשטרן אומר כי "מזה זמן רב אני שומע טענות כביכול הציבור של מי שמכונים בטעות 'החרדים העובדים' אינו חלק מ'דגל התורה' ואינו מקבל את הסיוע והצרכים הנדרשים לו מהמפלגה. במשך השנתיים וחצי שאני חלק מ'דגל התורה' לאחר שנבחרתי על ידי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן אני טוען שאלו טענות סרק. עכשיו ניתן לראות בצורה מוחשית את נכונות דבריי הן בכך שעיריית ב"ב הקצתה שטח והשקיעה סכומי עתק בפתיחת סניף בית הספר חורב בעיר והן בדברים נוספים".

"אנו מאמינים שמכאן והילך תגבר ההכרה בצרכים של הציבור הזה בכל התחומים", הוא מוסיף לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר