צפו: כך עקב מטוס ריגול איראני אחר נושאת מטוסים אמריקנית

סוכנות הידיעות "תסנים", המזוהה עם המשטר האיראני, פרסמה סרטון ממטוס ריגול איראני שעקב אחר נושאת מטוסים אמריקנית במצרי הורמוז. בתיעוד ניתן לראות אפילו את פני החיילים. צפו(צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ערוץ "ממרי" ביוטיוב)

סוכנות הידיעות "תסנים", המזוהה עם משמרות המהפכה של איראן, פרסמה בימים האחרונים סרטון שצולם על ידי מטוס של חיל האוויר של משמרות המהפכה במשימת זיהוי של נושאת מטוסים אמריקאית במצרי הורמוז.

בסרטון, שמלווה במוזיקה דרמטית, ניתן לראות כי משמרות המהפכה עקבו אחר נושאת המטוסים עם מטוס ריגול מגובה רב, וכם עם מטוס ללא טייס, שטס סמוך מאוד לנושאת המטוסים והצליח לצלם אפילו את פניהם של החיילים האמריקנים שהיו על נושאת המטוסים.

"זה זמן רב שבידי משמרות המהפכה מצויה טכנולוגיית כטב"מים מודרניים והוא מבצע משימות זיהוי של ספינות השייכות למדינות זרות הנוכחות במפרץ הפרסי ובמצרי הורמוז" נאמר בידיעה של סוכנות הידיעות "תסנים".

"הדוגמא המפורסמת ביותר היא משימת זיהוי של נושאת מטוסים אמריקאית במצרי הורמוז על ידי כטב"מ של משמרות המהפכה שתמונותיו הוצגו בשידור חי בכנס מפקדי משמרות המהפכה במחוז משהד" נאמר עוד בידיעה.

לדברי סוכנות הידיעות, "כטב"מי משמרות המהפכה ביצעו משימות כאלה פעמים רבות ולמרות שהייתו הממושכת של הכטב"מ מעל ראשי האמריקאים, הם לא הבחינו בו. בחלק מהמקרים, הבחין צוות נושאת המטוסים בכטב"מ זמן מה לאחר הצילום וניסה להרחיקו באמצעות שיגור מסוק או מטוס קרב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר