ברביעי גזר דין לרוצח שלי דדון הי"ד: "אסור שיראה אור יום"

ביום רביעי יגזור בית המשפט המחוזי בנצרת, את דינו של המחבל חוסיין חליפה, שרצח את שלי דדון הי"ד. אמה אומרת: "אסור בשום אופן שאי פעם הרוצח הזה ישוחרר בעסקת חילופי שבויים" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרוצח חוסיין חליפה (צילום: דוברות המשטרה)

בית המשפט המחוזי בנצרת יפרסם ביום רביעי, את גזר דינו של נהג המונית חוסיין חליפה הנאשם ברציחתה של שלי דדון הי"ד מעפולה.

אמה של שלי, אילנה, אמרה ל'ישראל היום': "הוא צריך להישלח למאסר עולם ולא לראות אור יום. אני אלחם על זה עד יום מותי. אסור בשום אופן שאי פעם הרוצח הזה ישוחרר בעסקת חילופי שבויים. הוא יותר גרוע ממחבל פלסטיני, כי הוא אזרח ישראלי".

מאז מעצרו מוחזק הנאשם בכלא כעציר ביטחוני, וזאת מאחר שמשרד הביטחון קבע כי הרצח בוצע על רקע לאומני והכיר בבני משפחת דדון כמשפחה נפגעת טרור.

חסין חליפה, בן 34, נהג מונית שכיר שנהג לבצע הסעות עובדים למפעלים באזור התעשייה במגדל העמק. בבוקר יום הרצח, לאחר שהוריד עובדים באחד המפעלים כמדי בוקר, המשיך בדרכו למרכז העיר.

שם באחת מתחנות ההסעה אסף במוניתו את המנוחה, אשר ביקשה להגיע לראיון עבודה ברמת גבריאל, באזור התעשייה במגדל העמק.

תחת זאת הוביל חליפה את המנוחה לחניון נטוש בפאתי אזור התעשייה סמוך ליעד אליו ביקשה להגיע, שם רצח אותה בדקירות סכין ונמלט עם מוניתו מהמקום.

על פי גרסתו של חליפה, לאחר ביצוע הרצח השליך את כלי הרצח והטלפון הנייד של המנוחה במהלך ההימלטות שלו וכן שטף את המונית מכתמי הדם שנותרו בה. בהמשך מנוסתו מזירת הרצח, השליך הרוצח גם את ארנקה של המנוחה, סמוך ליישוב בית זרזיר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר