נשיא המדינה בעד חילולי השבת

ריבלין: "בשבת הולכים לבית הכנסת ואחר כך לקטמון או טדי"

נשיא המדינה ראובן ריבלין מביע תמיכה בחילולי השבת בכדורגל הישראלי ואומר כי ההרגל הישראלי הוא ללכת לבית הכנסת ואחר כך לכדורגל. "אסור ליצור מצבים מבלי שתהיה הסכמה רחבה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא ראובן ריבלין (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

נשיא בעד חילולי שבת: נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס הבוקר (רביעי) לסערת חילולי השבתות בכדורגל הישראלי, והדרישה של ראשי הספורט משר הכלכלה אריה דרעי לחתום על אישור לקיים משחקים בשבת והביע תמיכה בחילולי השבת כשקורא לא לעשות שום דבר שיכול לפגוע בציבור אחד.

"אני חושב שההרגל של הציבור הישראלי הוא שביום שבת הולכים לבית הכנסת ולאחר מכן הולכים לקטמון או טדי", אמר הנשיא ריבלין בראיון לגלי צה"ל.

"אסור ליצור מצבים מבלי שתהיה הסכמה רחבה", הוסיף הנשיא ריבלין, "אלה הם דברים שהם בהרגל זה הסטטוס קוו. לא לעשות שום דבר שבו אנחנו יכולים לפגוע בציבור אחד על חשבון הציבור האחר".

במהלך הראיון חשף ריבלין את הנתק שקיים בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו ולדבריו זה כחודשיים ששניהם לא נפגשו. "אני רואה את ראש הממשלה באופן קבוע בארבע עיניים אחת לחודש, אבל בחודשיים האחרונים לא עלה בידינו להיפגש", סיפר.

"אסור ליצור מצבים מבלי שתהיה הסכמה". ריבלין (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לדבריו: "נדמה לי שאנחנו מיצינו את הבדלי הדעות בינינו בכל מה שקשור לגבי היחסים שלנו עם המערכות השונות הבינלאומיות. עד אשר הדברים יוסרו מסדר היום, כנראה שאנחנו לא צריכים להיפגש כי כנראה שכל אחד עסוק באותם עניינים לקידומה של מדינת ישראל".

הנשיא התייחס בראיון גם לביטול ביקורו בחיידר חרדי בירושלים בפתיחת השנה ואמר כי "יש לנו בחברה הישראלית מספר קבוצות שיכולות להסכים איתך כל עוד אתה מסכים איתן מא' ועד ת'. בקבוצות היחודיות האלו יש בעיה. אני מבין ומכבד רצון של כל מוסד לכבד את הבקשות שלו, אך אני לא חייב להסכים איתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר