למרות הוראת דרעי: חברות ההייטק הפעילו את הביתן באמסטרדם בשבת ובראש השנה

למרות הוראתו של שר הכלכלה אריה דרעי, עובדים ישראלים של חברות המשתתפות בתערוכת IBC באמסטרדם הציגו סטארטאפים בביתן הישראלי גם במהלך השבת האחרונה ובראש השנה (דיגיטל)

שר הכלכלה אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

למרות הוראתו של שר הכלכלה אריה דרעי, עובדים ישראלים של חברות המשתתפות בתערוכת IBC באמסטרדם הציגו סטארטאפים בביתן הישראלי גם במהלך השבת האחרונה ובימי חג ראש השנה. מי שלא עבד במקום בעקבות הוראת השר דרעי היו עובדי משרד הכלכלה שהיו אמורים לסייע בתיאום פגישות ותפעול הביתן הישראלי.

לפי הדיווח ב"דה מרקר", דרעי הורה בשבוע שעבר לסגור את הביתנים הישראלים בתערוכות בשבתות וחגים, כאשר ההשלכות המידיות לצעד היו על התערוכה באמסטרדם. במשרד הכלכלה אף הבטיחו לפצות ולהעניק החזר כספי לחברות שייפגעו מהצעד.

טל ברנח, מנהל קרן דיסרפטיב ומי שהוביל את המאבק בעד פעילות הדוכנים בשבת כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "הביטוי חיה ותן לחיות חייב להיות נר לרגלנו ובוודאי שלא יתכן ששר כזה או אחר יחבל ויהרוס את המאמצים של חברות ההייטק שגם ככה בתחרות עצומה מול חברות ענק גלובליות".

לדבריו: "חברה שהשקעתי בה, תיכננה ביתן במשך חודשים והשקיעה הרבה כסף בתערוכה הזאת. התערוכה באמסטרדם לא בבני ברק. התאריכים פורסמו לפני שנה. מתוך 5 ימי תערוכה החליט השר הנכבד אריה מכלוף דרעי לסגור את הביתן ל 3 ימים".

"עזבו את העלויות עזבו את הכעס של היזמים, מה אנחנו משדרים ללקוחות מכל העולם שיבואו ויראו ביתן סגור. מה יהיה עם החושך הזה?" הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר