סל לשלום

קבוצה ישראלית תשחק נגד קבוצה ערבית?

בקרוב נצפה במשחק כדורסל היסטורי בין קבוצה ישראלית לקבוצה ערבית? קבוצת דובאי איגלס נענתה להצעת הפועל חיפה לקיים משחק במטרה להגביר המודעות לבעיית הפליטים הסורים (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
שחקני הפועל חיפה (צילום: יובל רוסמן)

סל לשלום: האם בקרוב נצפה במשחק כדורסל היסטורי בין קבוצה ישראלית לקבוצה ממדינה ערבית? קבוצת דובאי איגלס, מאיחוד האמירויות נענתה להצעת הפועל חיפה לקיים משחק ידידות בין הקבוצות במטרה להגביר מודעות בין-לאומית למציאת פתרון לבעיית הפליטים הסורים.

כדי להתגבר על איסור כניסת ישראלים לאיחוד האמירויות ולהיפך, בקבוצה הישראלית פועלים לקבלת אשרת כניסה לדובאי לטובת המטרה אותה הם מגדירים חשובה.

במקביל, בשתי הקבוצות נערכים למקרה שבקשתם לא תיענה בחיוב והחלו לחפש מגרשים ב"מדינות ניטרליות" שיוכלו לארח את המפגש, כמו ירדן, טורקיה או כל מדינה אחרת שתתמוך במהלך. "היוזמה יכולה להראות לעולם כיצד המזרח התיכון מתגייס מקצה לקצה לטובת מטרה חשובה, במיוחד שמדובר בשיתוף פעולה בין מדינות שאינן מנהלות קשרים דיפלומטיים שוטפים", אמרו בהנהלת הפועל חיפה.

(מתוך הפייסבוק Eagles DUBAI Basketball Team)

"המהלך יוכל להגביר את המודעות העולמית למצוקת הפליטים ולהגיע לתודעה של אנשים רבים", הוסיפו במועדון. "הסיוע לאזרחי סוריה חשוב לנו מאחר שעירנו חיפה היא עיר מעורבת, המהווה דוגמה לדו-קיום בין יהודים וערבים. אנחנו עיר של כל הדתות וכך כחיפאים גדלנו והתחנכנו".

העיטים מדובאי מסרו שקבוצתם נוהגת לשתף פעולה לטובת מטרות חברתיות ותתפנה למשחק התנדבותי רק באמצע חודש אוקטובר, לכן בשני הצדדים משתדלים לנצל את הזמן כדי לתאם מיקום ומועד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר