הצית בית כנסת בראש השנה והסתתר במקווה: "לעגו לי, אז נקמתי"

שוטרי קריית מלאכי הופתעו לעצור ביום השני של ר"ה, גבר כבן 39 שהצית בית הכנסת ולאחר מכן הסתתר בתוך המקווה. לדבריו, הוא עשה זאת כנקמה על כך שבני הישיבה מצערים אותו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(אילוסטרציה: שאטרסטוק. תמונות כתבה: חטיבת דובר המשטרה)

המשטרה עצרה גבר כבן 39, שהצית בית כנסת בעיר הדרומית קריית מלאכי, הוא הודה במיוחס לו וטען כי עשה זאת בגלל חבריו שלעגו לו.

האירוע התרחש ביום השני של ראש השנה, אז דווח למוקד המשטרה על אדם שהצית בית כנסת ברחוב סן דייגו בעיר קרית מלאכי.

שוטרי סיור של משטרת קרית מלאכי וצוות כיבוי אש הגיעו למקום ומצאו אדם בתוך מימי מקווה הצמוד לבית הכנסת, כשלגופו חלוק ולראשו משקפי שמש. החשוד סירב לשתף פעולה עם השוטרים שהגיעו למקום ולא השיב לשאלותיהם.

במקביל השוטרים זיהו בתוך בית הכנסת ומחוצה לו נזק רב. החשוד נעצר ונלקח לחקירה במשטרת קרית מלכי של מרחב לכיש, שם הודה במיוחס לו.

כשנשאל לפשר מעשיו אמר: ״אני גר בישיבה הצמודה לבית הכנסת. אנשים מהישיבה גרמו לי צער ואז לקחתי מגב שמתי עליו סמרטוט וכבלים נוספים והצתתי את הדלת של בית הכנסת וחפצים נוספים בעזרת מצת״. הוא הוסיף: ״חבריי לעגו לי ולכן רציתי להתנקם בהם״.

הוא הובא לבית המשפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו, שם קבע השופט כי יש מספיק ראיות כדי להאריך את מעצרו. היום הוגשה נגדו הצהרת תובע .
בימים הקרובים צפוייה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בגין הצתה וגרימת נזק לרכוש.

רס״ל עטיה נירן שוטר סיור במשטרת קרית מלאכי אשר היה נוכח בעת האירוע ועצר את החשוד, סיפר: ״בכניסה לבית הכנסת הבחנו בדלת שרופה, ספסל הפוך ורצפה מפויחת. בחדר המקווה הסמוך זיהינו פריטים נוספים הנראים שרופים ואת החשוד עצמו. משינו אותו מתוך מימי המקווה, עצרנו אותו ולקחנו אותו לתחנה״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר