לאחר הפגיעה החמורה של בחורי 'הפלג'

רבנים וראשי ישיבות חיזקו את הגר"י סילמן: "היה מוטל לעשות קריעה"

רבנים וגדולי ראשי הישיבות התקשרו אמש לאחר היוודע המעשה הנורא שהתרחש בליל שבת אל ביתו של הגר"י סילמן ושוחחו עימו כשהם מחזקים את ידו ומוחים על חילול השם הנורא שנעשה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הדיין הגר"י סילמן (צילום ארכיון: בעריש פילמר)

האירוע החמור שהתרחש בליל שבת במהלכו הפריעו בחורי ישיבות המזוהים עם הפלג הירושלמי לדרשתו של הדיין הגאון רבי יהודה סילמן שמסר בבית המדרש המרכזי של שכונת רמת אלחנן את דרשת שבת שובה ממשיכים להסעיר את הציבור החרדי המזועזע מהפגיעה החמורה בכבודו של הרב הנכבד ובכבוד התורה.

רבנים וגדולי ראשי הישיבות התקשרו אמש לאחר היוודע המעשה הנורא אל ביתו של הגר"י סילמן ושוחחו עימו כשהם מחזקים את ידו ומוחים על החילול השם הנורא.

הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת סלבודקא התקשר אמש לגר"י סילמן וחיזק אותו באומרו: "אל יירא ואל ייחת, מצטרף לתלמידי החכמים שמוחים על הפגיעה בכבוד התורה".

אמש התבטא בחריפות הגרמ"צ ברלין ראש ישיבת "רבינו חיים עוזר" המתגורר בשכונה על הנעשה ואמר כי "לולא שהיה מדובר בשבת היה מוטל על תושבי רמת אלחנן לעשות קריעה על ביזוי תלמידי חכמים".

כמו כן שוחחו אמש בטלפון עם האב"ד הגר"י סילמן, הגר"י אדלשטיין רבה של רמת השרון, הגר"י רוזן ראש ישיבת אור ישראל, הגרב"ד פוברסקי ר"י פונוביז ועוד רבנים וראשי ישיבות שהביעו את זעזועם מהפגיעה בכבוד התורה.

"אסור לשתוק על כך ולעבור חלילה לסגר היום כאילו דבר לא קרה. זו היא פגיעה חמורה בכבוד התורה שמחר עלולה להחריף ולהגיע לגדולי ישראל נוספים ועלינו לעצור זאת בזמן," אמרו הרבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר