שיתוף פעולה כלכלי

כחלון: "גפני לא סקטוריאלי"; גפני: "מכבד ומעריך אותו"

בראיונות משותפים לחג מפגינים שר האוצר משה כחלון ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני זוגיות כלכלית • כחלון: "מוכן לממן סקר שיוכיח שגפני נתפס כאדם שעוזר לעם ישראל" • צפו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שר האוצר משה כחלון ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מציגים בימים האחרונים זוגיות כלכלית מרשימה.

שיתוף הפעולה בין השניים בלט גם הבוקר (שני) במהלך הדיון שהתקיים בוועדת הכספים על תקציב המדינה וגם במהלך ראיונות משותפים שניתנו לכבוד החג בהם החמיאו השניים זה לזה.

כחלק מהברית החדשה בין שני ה"משה" התבטא שר האוצר משה כחלון בראיון ל'משפחה' כשהוא מחמיא לגפני ואמר: "יהיו ויכוחים וזה בסדר. זה הכל בסדר. אבל אני אומר לכם שאני לא רואה את הרב גפני, הוא לא נתפס גם בציבור... אני אומר לכם תעשו סקר אני אממן אותו יש ל'כולנו' תקציב אני אממן את הסקר, אתם תראו שהרב גפני נתפס כאדם שעוזר לעם ישראל ולא סקטוריאלי".

בהמשך לכך שיבח יו''ר ועדת הכספים את עמידתו של כחלון בפני לחצי פקידי האוצר וסיפר: "הייתי אצל שר האוצר, ישבו שם כל אנשי אגף התקציבים, כל אנשי המשרד, האנשים הבכירים, היה דיון על קצבאות הילדים, זה מגיע לוועדת הכספים, האנשים אמרו שמה בישיבה, בלשכת השר: 'אתה תעביר בדיוק את מה שעבר בממשלה אתה תעביר גם בוועדה'.

"אמרתי להם לא בא בחשבון, אמר להם השר כחלון: 'תשמעו מה שאני אומר לכם, גפני צודק. יהיה דיון בוועדה, יהיו שינויים כאלה לטובה, יהיו שינויים לרעה, יהיו שינויים, אתם לא יכולים לבוא ולהגיד..', זה בויכוח שהיה מול אנשי אגף התקציבים".

באשר לעצם תוכנית החיסכון בקצבאות הילדים אמר גפני כי "יכול להיות שלא יהיה שינויים, יכול להיות שזה יהיה אותו דבר, אבל יהיה דיון, והשר כחלון אמר - שזה באמת חסר תקדים, מול כל אנשי אגף התקציבים, כל אנשי האוצר - הוא אמר גפני צודק, יהיה דיון ובדיון יכול להיות אותו דבר ויכול להיות שינויים לכאן ולכאן, אין דבר כזה, אנשים הם לא רובוטים".

"אני מאוד מכבד אותו ומאוד מעריך אותו על העניין הזה", הוסיף גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר