בלשי משטרה הכו בטעות שחקן של בית"ר

בלשי משטרה הכו את קלאודימיר פריירה, שחקנה של "בית"ר ירושלים", לאחר שחשבו בטעות כי הוא סוכן סמים. לאחר שהתבררה הטעות הוא שוחרר והמשטרה שיגרה התנצלות (ספורט, בארץ)

שרון מנדל | כיכר השבת |
קלאודימיר פריירה בבית החולים לאחר תקיפת השוטרים (צילום: בית"ר ירושלים)

שחקנה הבריזלאי של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, קלאודימיר פריירה, חווה אמש (ראשון) אלימות משטרתית לא מוצדקת, זאת לאחר שבלשי משטרה הכו אותו נמרצות לאחר שחשבו בטעות כי הוא סוכן סמים. על פי הידוע, פריירה שמע רעש ליד ביתו סמוך לחצות, יצא החוצה, והותקף בטעות על ידי מספר בלשים ממשטרת ירושלים שעקבו אחר חשודים בסחר בסמים וחשבו בטעות שהוא אחד מהם.

לאחר שהבחין בשוטרים, השחקן החל להימלט מהמקום למרות דרישת השוטרים שיעצור. לאחר מרדף קצר הוא נתפס והוכה נמרצות אף בפניו. פריירה עוכב על ידי השוטרים ושוחרר רק לאחר שעות כאשר אנשי הקבוצה הסבירו לשוטרים כי הוא אינו מעורב בסחר בסמים וכי הוא שחקן הקבוצה.

נציג של משטרת ירושלים פנה להנהלת המועדון והביע צער על אי ההבנה. עם זאת, בקבוצה הירושלמית שוקלים לפנות למחלקה לחקירות שוטרים בכדי שתפתח בחקירת האירוע. לאחר האירוע, פריירה עבר בדיקות רפואיות בבית החולים.
"הבנתי שהייתה טעות בזיהוי" אמר השחקן לחבריו. "זה לא נעים, קצת כואב לי ואני נח בבית עכשיו. אני רק רוצה להיות כבר אחרי זה ולחזור לאימונים ומשחקים".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "במהלך פעילות סמויה שהתקיימה באזור רמת בית הכרם יצא אדם שבדיעבד זוהה קלאודימיר פריירה. הנ"ל הבחין בבלשים והחל להימלט. על אף קריאות השוטרים שהזדהו וקראו לו לעצור הוא רץ בניגוד לכיוון התנועה בין מכוניות נוסעות וסיכן את עצמו ואת השוטרים. לאחר מרדף נעצר והחל להיאבק בבלשים שהשתלטו עליו תוך שימוש בכוח סביר".

עוד נמסר מהמשטרה כי "עם מעצרו התברר כי הוא אינו מבין את השפה ועל-כן לא עצר ונמלט, וכי הייתה טעות בזיהויו ע"י הבלשים. מתורגמן שהגיע סייע לבירור העניין, הבלשים הסבירו והתנצלו על הטעות בזיהוי אך ציינו את התנהגותו שהגבירה את החשד לגביו. השחקן התנצל והבהיר את אי הבנתו לגבי ההתרחשות. קצין הבילוש נענה לבקשת השחקן ופגש בבוקר את מנהל הקבוצה טרם האימון כדי לתאר לו את שאירע. משטרת ירושלים מצרה על הטעות בזיהוי שנעשתה בתום לב ותוך כדי פעילות מבצעית ומאחלת לקלאודימיר פריירה שנה טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר