וידאו מסכם • צפו

מאה אלף איש מבקשים סליחה עם הראשל"צ הגר"י יוסף בכותל המערבי

למעלה ממאה אלף איש התכנסו ברחבת הכותל המערבי לאמירת הסליחות האחרונות יחד עם הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שעבר לפני התיבה בקבלת עול מלכות שמיים • צפו (ימי סליחות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: ישי כהן )

שְׁמַע, יִשְׂרָאֵל ה' אֱלוהֵינוּ, ה' אֶחָד: הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף זעק שמע ישראל יחד עם למעלה ממאה אלף איש מעמך בית ישראל שהגיעו אמש (שני), בחצות לילה, אל רחבת הכותל המערבי, פחות מ-24 שעות לפני כניסת יום הכיפורים, להשתתף בעצרת הסליחות הגדולה בתבל.

הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף המשיך את מסורת אביו וקיים את מעמד הסליחות המסורתי ערב יום הכיפורים בכותל המערבי, מעמד שנוסד על ידי מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל שהקפיד להשתתף בו מדי שנה יחד עם עמך ביתר ישראל.

לפני התיבה באמירת הסליחות עבר החזן ר' משה חבושה ולצדו של הראשל"צ השתתפו באמירת הסליחות גם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו ורב הכותל והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ.

הראשל"צ עבר לפני התיבה בזמן קבלת עול מלכות שמים כאשר עשרות האלפים מצטרפים יחד עמו לזעוק 'שמע ישראל' ו'ה' הוא האלוקים'.

לאחר מעמד הסליחות, עמד הראשון לציון בראשות בית הדין שהתיר את הנדרים לעשרות אלפי המשתתפים. שליח הציבור בהתרה היה יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שלראשונה לאחר עשור חזר למעמד ברחבת הכותל.

בסיום העצרת, מחשש שהמונים יתקבצו סביב הראשל"צ הגר"י יוסף, הרב שהה בלשכתו של רב הכותל עד שההמונים עזבו את רחבת הכותל ורק אז אפשרה המשטרה את יציאתו של של הרב בליווי כוח יס"מ.

צפו בוידאו מסכם של אירוע הסליחות הגדול בתבל ברחבת הכותל המערבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר