כך נשמע הדיווח על הפיגוע בי-ם ברשת הקשר

הפיגוע הנורא בירושלים: כך נשמעו הדקות הראשונות לאחר הפיגוע ברשת הקשר של "איחוד הצלה". בארגון ציינו כי כשהמתנדבים הראשונים הגיעו לזירה, עוד נשמעו קולות ירי באזור. האזינו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אורי דייויס ואברהם צמח - סוכנות הידיעות "חדשות 24")

כך נשמע הפיגוע בעיר העתיקה ברשת הקשר: מתנדבי "איחוד הצלה" טיפלו אמש (מוצ"ש) בפצועי פיגוע הדקירה סמוך לשער האריות בעיר העתיקה בירושלים. מאוחר יותר נקבע מותם של שניים מהפצועים, שניים נוספים, בהם תינוקת, עדיין מאושפזים בבתי החולים.

הלילה, מפרסם "איחוד הצלה" את הקלטת רשת הקשר של הארגון בזמן הפיגוע. בארגון ציינו כי בהגעת המתנדבים הראשונים לזירה עוד נשמעו קולות ירי במקום.

אריאל בן דוד מנהל המוקד הארצי של איחוד הצלה אמר: "כמתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה נכנסתי יחד עם מתנדבים נוספים לזירת הפיגוע בתוך שער שכם בו אין גישה לכלי רכב ואמבולנסים ונתקלנו בזירה קשה. גבר ואשה חסידי ברסלב וגבר נוסף ככה"נ תושב הרובע שנדקרו ע"י מחבל ונפצעו אנוש וקשה".

"ילד נוסף של בני המשפחה נפגע מירי ברגלו ופונה לבית החולים. כמו כן: בעגלת התינוק היתה פעוטה בת מספר חודשים שלמרבה הנס לא נפצעה ונלקחה לשמירה ע"י השוטרים. המחבל נורה למוות ע"י כוחות הביטחון. למרבה הצער בבתי החולים נקבע מותם של הנפגעים שביצענו עליהם פעולות החייאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר