רוצים הכנסה טובה? נסו את eBay!

קורס הקמה וניהול עסק באתר איביי של מכללת 'מתמידים' בהנחיית ליאור רוזנבלט, פותח בפנינו הזדמנות עסקית מהמשתלמות ביותר שיש היום בשוק. תשמעו לתלמידים שעושים את זה! (לימודים)

כיכר השבת | מקודם |

רבים מאתנו מחפשים דרך להכנסה נוספת או עיקרית, ובעולם המתקדם של היום יש כמה דרכים לעשות זאת.

מכללת מתמידים, בהנהלת ליאור רוזנבלט, Top Rated Seller באיביי כבר 5 שנים ונחשב לאחד המוכרים המצליחים ביותר בישראל, מציעה לכם ללמוד את הדרך להקמת עסק מניב ומצליח באתר המכירות הגדול בעולם.

אתר המכירות איביי פועל בלמעלה מ-20 מדינות כאשר כל מדינה היא זירת מכירות בפני עצמה. האתר מאפשר לכל אחד מאתנו, לפתוח חשבון מכירות באתר ולהציע מוצרים לקונים פוטנציאליים מכל רחבי הגלובוס. כמובן שיש הרבה שמנסים את מזלם ללא כל הכשרה מוקדמת, חלקם מצליחים יותר וחלקם פחות. הנתונים מראים, שמוכרים באיביי שלמדו את דרך ניהול העסק באתר בצורה מקצועית, מניבים רווחים הרבה יותר גדולים ממוכרים חובבנים.

מכללת מתמידים פתחה את שעריה בפני אנשים המעוניינים ללמוד את יסודות הקמת העסק בצורה הנכונה ביותר, בכדי שהזמן שמושקע בבניית העסק יתורגם לרווח כספי בזמן קצר. המכללה פועלת כבר שנתיים ועד היום למדו מעל ל-300 תלמידים, רובם במגזר הדתי-חרדי, איך ניתן ליצור הכנסה נוספת או עיקרית מהפעלת עסק באיביי.

כשרוצים לפתוח עסק באתר איביי, לא נדרשת השקעה כספית ראשונית בכלל (למעט עלות הקורס), ולכן, כל אחד שיש לו קצת זמן פנוי ורצון לעשות שינוי כלכלי, יכול להירשם לאחד מהקורסים שהמכללה מציעה בירושלים או בתל אביב, וללמוד את התהליך בצורה הבטוחה ביותר.

בסרטון המצורף בכתבה ניתן להתרשם מסיפורי הצלחה של תלמידים שסיימו את הקורס ורוצים לשכנע אתכם שגם אתם יכולים.

לפרטים נוספים והרשמה - לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר