מת מצווה

צפו: מאות אזרחים בהלוויית אלון גובברג הי"ד

מאות בני אדם ליוו למנוחות את אלון גובברג הי"ד שנרצח בפיגוע בשכונת ארמון הנציב בירושלים. המלווים, שלא הכירו את הנרצח, סיפרו: "הוא היה אח שלנו למרות שלא הכרנו אותו". צפו (בארץ)

(צילום: מתוך ynet)

מאות בני אדם הגיעו היום (רביעי) להלווייתו של אלון גובברג (51) הי"ד, שנרצח אתמול בפיגוע באוטובוס בשכונת ארמון הנציב בירושלים. גובברג, שלו אין קרובי משפחה למעט אמו, נטמן בהר המנוחות כאשר מאות בני אדם שלא הכירו אותו ליוו אותו בדרכו האחרונה.

אמו של גובברג הגיעה לבית העלמין מלווה בצוות רפואי ופרצה בזעקות שבר מעל קבר בנה. הרב גולן כהן ספד לגובברג: "איך אפשר להספיד אדם שלא מכירים, האויבים שלנו מחברים אותנו, ואנו, תושבי ארמון הנציב, מרגישים אחווה. אמרו לנו שאין לך משפחה, אבל האמת היא שיש לך משפחה - עם ישראל. משפחה גדולה וחזקה".

יוסף שכטר ממעלה אדומים הגיע להלוויה למרות שלא הכיר את הנרצח. "שמענו שבן אדם נהרג, ולמרות שלא ראיתי את התמונה שלו ואני לא יודע את השם שלו, הגעתי לכאן כי עם ישראל נמצא עכשיו בצרה, ואנחנו צריכים להראות שאנחנו חיים ושארץ ישראל שלנו".

חברו הוסיף: "הוא היה אח שלנו, למרות שלא הכרנו אותו. עם ישראל הוא כמו ספינה, ואם יש בה חור כל הספינה עלולה לטבוע. אם מישהו נרצח על ידי מחבלים זה פוגע קשה גם בי".

דגנית, אחות בבית חולים שערי צדק שטיפלה בגובברג, אמרה: "אין לי מילים כשאני רואה את כמות האנשים. אני מודה לכל מי שהגיע לפה. יהיה רצון שזה ההרוג האחרון".

כזכור, בפיגוע הקשה בארמון הנציב נרצח גם חביב חיים בן 78, כאשר רעייתו נפצעה באורח קשה מאוד והיא עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר