רק עם יד קשה יהיה שקט ושלווה

ממשלת ישראל לא לוותר על המקומות הקדושים. לנהוג ביד קשה ולא להרפות. במדיניות של יד קשה – יהיה שקט ושלווה במדינת ישראל. לא לפחד מאף מדינה בעולם. אלו חשבונות של הקב"ה (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים לא עזב את עם ישראל ולא יעזוב את מדינת ישראל לעולמי עולמים, מגן ושומר על כל מדינת ישראל ועל כל היהודים במדינת ישראל. ענן אש עוטף את גבולות ישראל והיהודים צריכים לעשות השתדלות של 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. לא להיות בשאננות, להיות ערניים בלי פחד וחששות.

בורא עולם מראה כל עיר וכל כפר של ערבים במדינת ישראל, הם יצאו מהמחבואים שלהם. עד עכשיו היה השקט שלפני הסערה, עכשיו אנחנו מגלים איפה אנחנו חיים ושאין לנו מה לסמוך עליהם ואין לנו מה להאמין להם. אסור למדינת ישראל לתת להם אפילו סנטימטר של אדמה, אסור לוותר אפילו על פיסה אחת של אדמת הקודש! פניהם לא לשלום, הם לא רוצים שלום, הם רוצים רק להרוס ולמחוק כל יהודי. כשבתי המשפט לא ממהרים לפעול כנגד זורקי האבנים, הם כאילו מוותרים להם ובא להם ה'תיאבון' להשתמש בסכינים.

החמאס, אבו מאזן והפלסטינאים ברצועת עזה, בינתיים לא עושים כלום כי הם עוד לא סיימו את המנהרות. הם לא רוצים לפתוח מלחמה ולירות טילים, כי הם יודעים שאז ישראל תיכנס עם מטוסים ותחריב את המנהרות. לכן הם מנצלים את ההזדמנות ומשתמשים בערבים ממזרח ירושלים, שאִמְנו אותם כבר שנתיים ללחימה באזור בנוי וקשה.

אם מדינת ישראל תרפה, ימשיכו לפגוע. אם מדינת ישראל תהיה חזקה ולא תוותר - יפסיקו לפגוע. לא תהיה אינתיפאדה שלישית, כי הם יודעים שזה יפגע בפרנסה שלהם ולא מוכנים לשתף פעולה עם כל המפריעים למדינת ישראל.

צבא-הגנה-לישראל צריך לתפוס את הקנוניה שממרידה את הצעירים עם הסכינים. ישר כוח על ההחלטה המדינית שלא לוותר לאף אחד שבא לדקור עם סכין ולפגוע. הערבים עם הסכינים יודעים שחייהם בסכנה ואז הם נרתעים.

ליהודים אסור לפחד, צריך לחיות חיים רגילים ולתת לצבא-הגנה-לישראל, למשטרה ולכוחות הביטחון לעשות עבודתם.
הקדוש-ברוך-הוא מעורר את מדינת ישראל, מעורר את כל היהודים בארץ ובעולם כדי שלא יאמינו בגויים, לא בגויים בישראל ולא מחוץ לארץ ישראל.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שבני האדם יתפללו אליו, שעם ישראל ימשיך להתפלל ולקרוא תהילים, כדי להגן על עם ישראל, להגן על חיילי צבא-הגנה-לישראל, השוטרים והאזרחים. אם היהודים היו מבינים עד כמה הקדוש-ברוך-הוא דואג ורוצה שיעבדו אותו - לא היו נפגעים. כל מה שקורה עכשיו זה כדי שיהודים ייצאו מהשאננות, יתאחדו, יתלכדו ותהיה ביניהם אהבה ושלום.

הערבים עושים בלאגן כדי שישראל תוותר על המקומות הקדושים ששייכים ליהודים. לא יעזור להם כלום, הקדוש-ברוך-הוא מנצח את כולם! גוג ומגוג זה מחוץ לארץ ישראל. אחד אוכל את השני, אחד הורג את השני, אם זה בעיראק, סוריה, לבנון, תורכיה ואירופה.

באירופה כל המסתננים עושים שַמות. ארה"ב רוצה כביכול לעשות שלום, ממשיכה להבטיח לאבו מאזן ולפלסטינאים הבטחות למדינה פלסטינאית, בסתר ובגלוי, אבל האינטרס שלה לטובת עצמה. רוצה שכל הערבים יתמכו בארה"ב והיא תשלוט במזרח התיכון.

איראן בחרדה ופחד, אחרי מה שקרה עם הטילים של הרוסים. למרות שהיא לוקחת נשק מרוסיה וכסף מארה"ב, היא פוחדת משתיהן, איבדה את האמון בהן. איראן לא יכולה לפגוע בישראל היא יודעת את התוצאה הסופית. רוסיה חברה של ישראל בסתר.

במצרים, דאע"ש והאיסלאם הקיצוני רוצים לאכול את סיסי חי. עוד מעט נשמע מה קורה במצרים, האדמה במצרים בוערת. לבנון אין לה כוח. נסראללה וחיזבאללה אין להם כוח כי רוסים נכנסו לסוריה. הסורים מנותקים מחיזבאללה.
צריך המון עיניים בצה"ל, כדי שלא יעבירו תחמושת ונשק מאיראן לחיזבאללה.

ירדן חיה במתח, הפליטים מכרסמים אותה. עיראק נמחקת. סוריה נמחקת וכל מי שמגיע לסוריה מסתבך. לא יעזור לאף מדינה כלום, כל מה שיעשו 'חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה'. עם ישראל חי וקיים לעולמי עולמים! ישראל פורחת, גדלה ומתפתחת, יהיה שקט ושלווה והכל יהיה טוב מאוד בארץ ישראל.

בעולם כולו ימשיך להיות תוהו ובוהו, חוץ ממדינת ישראל. הכלכלה בחו"ל נופלת, נופלת ונופלת. יהודים יקרים, להשקיע רק במדינת ישראל, החיים שווים הכל. אסונות טבע, רוחות קשות, סופות קשות, סערות, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, אש, חום, רעידות אדמה, הכל ממשיך רגיל ומתחזק מיום ליום. אסונות טבע ימשיכו חזק וגם הסכסוכים בין המדינות ימשיכו.

כל אנשי הזימה, הגנבים, הרמאים והמשוחדים - מתגלים כולם. ממשלת ישראל לא לוותר על המקומות הקדושים. לנהוג ביד קשה ולא להרפות. במדיניות של יד קשה – יהיה שקט ושלווה במדינת ישראל. לא לפחד מאף מדינה בעולם. אלו חשבונות של בורא עולם ואין מה להתערב. זה מהלך אלוקי! בורא עולם לוקח את ההגה לידיים, לוקח את המושכות לידיים ומכוון את כל העולם כולו, כולל מדינת ישראל, לפי רצונו ולפי מה שצריך להיות.

הילדים הקטנים היהודים התחילו לחלום על התגלות מלך המשיח. ראה הקדוש-ברוך-הוא שהגדולים חולמים ומפחדים לדבר, מה עשה? נתן נבואה לקטנים כדי לעורר את הגדולים שלא יתביישו. אחת השאלות שנשאל האדם לפני בית דין של מעלה: האם ציפית לישועה? שלוש פעמים ביום בתפילת שמונה-עשרה ובברכת המזון מבקשים גאולה ומשיח - אז מה הבושה לדבר על המשיח?!

הכל הולך בדרך הנכונה והטובה, בורא עולם שולט בעולם שליטה מלאה! אין פחד למדינת ישראל וליהודים במדינת ישראל. עברנו חגים יפים, טובים וטהורים ויש לפנינו שנה מבורכת בגשמים, בפרנסה טובה, בנדל"ן, בבריאות טובה ובחיים טובים, ובקרוב מאוד בורא עולם ימליך את מלך המשיח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר