זהבה גלאון: "דן מרגלית טינופת. אגיש תלונה"

יו"ר מרצ זהבה גלאון תקפה בחריפות את דבריו של העיתונאי דן מרגלית: "חתיכת טינופת שכמותך. איך אתה לא מתבייש לרקוד על הדם? אלך לתחנת המשטרה ואגיש תלונה". הסיפור המלא (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
דן מרגלית (צילום: Flash90)

עימות חריף התפתח הערב (ראשון) בין יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון לבין הפרשן הבכיר של "ישראל היום" דן מרגלית. בכל החל כאשר מרגלית צייץ בחשבון הטוויטר שלו מיד לאחר הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, בו נרצח חייל צה"ל ונפצעו מספר שוטרים, כי "שלושה מהפצועים שוטרינו, נו וזהבל'ה גלאונל'ה שלנו סבורה שידם קלה על ההדק? אולי תבוא לבית החולים להסביר זאת לפצועים מטעם מרצ שלה?".

גלאון מיהרה להגיב בפוסט חריף במיוחד בעמוד הפייסבוק שלה: "דן מרגלית, חתיכת טינופת שכמותך. איך אתה לא מתבייש לרקוד ככה על הדם? השוטרים שנפצעו בפיגוע בבאר שבע וניטרלו את המחבלים הם גיבורים שראויים לכל שבח. מה שבטוח לא מגיע להם זה שתשתמש בהקרבה ובסבל שלהם כדי להפיץ שנאה ולהסית כאחרון הטוקבקיסטים".

"אני מניחה רגע בצד את השוביניזם הדוחה שלך ("זהבל'ה גלאונל'ה") שלצערי הוא ממש לא חדש. תבין משהו מר מרגלית: כשאתה מעז לכתוב שהפצועים הם "מטעם מרצ" המסר שלך הוא שצריך להתייחס לתומכי מרצ כאל מחבלים. דמם בראשך".

לסיום כתבה גלאון: "אני מגנה בחריפות את הפיגוע בבאר שבע. זהו מעשה טרור נפשע ואני מקווה שהדין ימוצה עם האחראים לו. אני שולחת איחולי החלמה לפצועים ובפרט לשוטרים. וכשירגע פה המצב ולשוטרים שעל הגב שלהם אתה רוכב יהיה קצת יותר זמן וקשב, אני גם אלך לתחנת המשטרה הקרובה לביתי ואגיש נגדך תלונה על הסתה לאלימות".

מרגלית מיהר להגיב מצידו: "זהבה גלאון כתבה עליי בלשון של ביוב אבל זה לא יעזור לה, השאלה שהצגתי לה עומדת בעינה: האם את עדיין סבורה שיד לוחמינו קלה על ההדק? כן או לא?". מרגלית הוסיף, "אילו מישהו מהליכוד היה כותב בלשון ביוב כזהבה גלאון על מי שמבוגר ממנה בשנות דור התקשורת לא היתה עוברת לסדר היום, אבל לזהבה סולחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר