"הגיע הזמן לפעול"

מנהלת ומורה ממזרח ירושלים שהסיתו נגד צה"ל זומנו לשימוע

מנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן זימנה לשימוע מנהלת ומורה מבית הספר יסודי בבית חנינא שבמזרח ירושלים, בעקבות חשד להסתה ולעידוד אלימות נגד חיילי צה"ל. בנט: "הגיע הזמן לפעול" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שר החינוך נפתלי בנט (צילום: Amit Shabi/POOL)

מנכ"לית משרד החינוך לשימוע מיכל כהן זימנה לשימוע מנהלת ומורה בבית ספר יסודי במזרח ירושלים, בגין חשד להסתה ולעידוד שימוש באלימות נגד חיילי צה"ל.

על פי משרד החינוך, השניים צפויים להתייצב לשימוע בימים הקרובים, אז יוחלט האם לפטרם או שמא רק להזהיר אותם כי חל עליהם איסור מוחלט לעודד פגיעה בחיילי צה"ל.

במשרד החינוך ערכו בדיקה שהעלתה כי במהלך הצגה שהתקיימה בימים האחרונים בבית הספר, הוצג חייל צה"ל כאדם אלים ורצחני שיורה בילד פלסטיני.

עוד עלה מהבדיקה כי התלמידים שרו שירי הלל והניפו את תמונותיהם של מחבלים אשר ביצעו פיגועים רצחניים נגד יהודים.

שר החינוך נפתלי הסביר את החלטתו ואמר כי "דיברנו מספיק על הסתה, הגיע הזמן לפעול. האירוע המזעזע בבית הספר הוא הדלק של מכונת הטרור, והדבר הכי רחוק שיש מחינוך. אני מרחם על הורים אשר מוחאים כפיים לילדיהם המדמים הוצאה להורג, אך אנשי החינוך שהתירו את המחזה יטופלו ללא הנחות".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "במסגרת המאמץ שעושה משרד החינוך למיגור האלימות וההסתה, בחן המשרד בימים האחרונים מידע ולפיו מתקיימת בבית הספר פעילות העולה לכדי תעמולה פוליטית אסורה, מסיתה ומעודדת לאלימות, ויש בה כדי להשפיע השפעה מזיקה על תלמידים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר