תקיפת האריתראי

המשטרה עצרה ארבעה ממשתתפי הלינץ' בבאר שבע

המשטרה עצרה ארבעה בני אדם שהיו שותפים ללינץ' האכזרי בתושב האריתראי שנחשד כמחבל בפיגוע הקשה בתחנה המרכזית בבאר שבע. בין החשודים: שני אנשי שירות בתי הסוהר (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: מאיר אבן חיים, פלאש 90)

משטרת ישראל עצרה היום (רביעי) ארבעה בני אדם בחשד שהיו שותפים ללינץ' האכזרי שבוצע באזרח האריתריאי הפטום זרהום, שנחשד כמחבל במהלך הפיגוע הקשה בתחנה המרכזית בבאר שבע. הסעיף המיוחס לחשודים: תקיפה בנסיבות מחמירות. בין החשודים: שני אנשי שירות בתי הסוהר.

הארבעה יובאו כבר מחר לדיון בהארכת מעצרם והמשטרה תבקש לשחררם בתנאים מגבילים. במשטרה הצליחו לעלות על זהות החשודים במעורבות בלינץ' באמצעות תיעוד ממצלמות האבטחה הרבות הנמצאות בתחנה.

על פי החשד, באירוע השתתפו גם שני חיילי צה"ל והמשטרה הצבאית החוקרת כבר הודיעה כי היא מצטרפת לחקירה. ביום ראשון מתכוון היועמ"ש יהודה וינשטיין לקיים דיון בנושא.

הירי השגוי באריתראי (צילום מסך, מצלמות אבטחה)

בשירות בתי הסוהר הגיבו בחריפות לנושא, שם אמרו כי הם מגנים את האירוע וכי אלימות נוגדת את ערכי הארגון. בנוסף, בשב"ס אמרו כי יפעלו למצות עם החשודים את הדין גם במישור המנהלי.

כזכור, אמש נקבע בנתיחת גופתו של זרהום כי הוא מת כתוצאה מהירי לעברו ולא כתוצאה ממכות שספג בלינץ' אותו עבר. עם זאת, במשטרה עדיין מתייחסים לאירוע בחומרה יתרה.

מהמשטרה נמסר: "חוקרי היחידה המרכזית במרחב נגב עצרו הערב ארבעה חשודים בתקיפת הנתין הזר בתחנה המרכזית בבאר שבע ביום ראשון. מעצר החשודים התבצע לאחר קבלת תוצאות הנתיחה מהמכון לרפואה משפטית ולאחר התייעצות עם הפרקליטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר