צפו בגלריה: הקונצרט הירושלמי עם גדולי החזנים

בירושלים התקיים השבוע בפעם השביעית, הקונצרט השנתי של "אמונה ירושלים", בהשתתפות גדולי החזנים ובליווי התזמורת הסימפונית ירושלים בניצוחו של מאססטרו אלי יפה. צפו (חזנות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: קובי הר צבי)

בפעם השביעית, התקיים השבוע קונצרט החזנות השנתי והיוקרתי של 'אמונה ירושלים', באולם הקונצרטים הנרי קראון בתיאטרון ירושלים.

בקונצרט השתתפו גדולי החזנים בארץ ובעולם, החזן סיימון כהן, החזן חיים דוד ברסון, החזן דניאל כלטוב, החזן אברימי קרשנבאום, אליהם הצטרפו הכנר גבריאל שוראקי ונער הפלא איתמר חג'בי, בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים ומקהלתו של ריצ'רד שביציון – 'רמתיים', בניצוחו של מאסטרו אלי יפה, על ההפקה הופקד יעקב גרודקה.

החזן סיימון כהן, שמוביל את הקונצרט, סיפר: "כמידי שנה, גם הפעם הצלחנו להפיק קונצרט ייחודי ששילב את מיטב האמנים והסגנונות. זכיתי להוביל את הדבר הנפלא הזה, אני שמח שהצלחנו להביא לירושלים מוסיקה יהודית איכותית שנותנת ביטוי אמיתי לרפרטואר החזני מכל הדורות בשילוב סגנונות שונים נוספים".

הקונצרט שהתמקד ב'קלאסיקות, ברודווי וחזנות' שילב בתוכו מגוון רחב של רפרטואר, מחזנות ועד אופרה, מירושלים ועד ברודווי. בין הביצועים הרבים בלטו היצירות: הללו את ה' של יענקל תלמוד, לפיכך של ישראל שור, כי המצווה של גרין, שמע ישראל של לייבלה גלנץ, כמו"כ בוצעו, א' לוצבן לא סטללה של פוצ'יני, ווה פניסיארו של ורדי.

צפו בגלרייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר