המהלך של אברקרומבי: פרסומות צנועות, התוצאה: זינוק במניות

רשת האופנה האמריקנית, אברקרומבי אנד פיצ' שידועה בפרסומותיה הפרובוקטיביות, החליטה על פרסום מאופק יותר. התוצאה: זינוק משמעותי במכירות ורווחים שעלו על תחזיות האנליסטים. ביום שישי נסקה מניית החברה ב-25 אחוזים (סטייל)

מאופקים. הקולקציה של אברקרומבי אנד פיצ' (צילום: Abercrombie & Fitch)

רשת האופנה האמריקנית, אברקרומבי אנד פיצ' שידועה בפרסומותיה הפרובוקטיביות, החליטה על פרסום מאופק יותר, ומתברר שמדובר במהלך גאוני. הרשת, שמתמודדת בתחרות קשה מול חברות חזקות כמו פוראבר 21, H&M וזארה, הצליחה לעצור את הירידה החדה ברווחים באמצעות...פרסומות צנועות יותר.

בעקבות כך, דיווחה החברה על זינוק משמעותי במכירות, רווחים שעלו על תחזיות האנליסטים, וביום שישי נסקה מניית החברה ביותר מ-25 אחוזים.

בעבר נהנתה החברה משליטה חזקה בשופינג האמריקני, ותחת כהונתו של המנכ"ל מייק ג'פריס, הייתה מוכרת בפרסום הפרובוקטיבי שלה, המוזיקה הרועשת וריח הבושם החזק בחנויות הרשת.

כעת, לאחר שג'פריס פרש, החליטו בחברה לשנות לחלוטין את המדיניות, להפסיק עם פרסומות מוחצנות, להחליש את המוזיקה והריח המודגש, ובאופן כללי להעניק ללקוחות "חוויית קנייה מהנה יותר", וכך לכבוש מחדש את לבם של הקונים הצעירים.

בינתיים, האסטרטגיה מוכיחה את עצמה וכאמור, מדדי המכירות בעלייה. יו"ר החברה והמנכ"ל הזמני, ארתור מרטינז, אמר: "ראינו תגובה חיובית מהקונים לפעולות שבה נקטנו במספר חזיתות, אך עוד יש לנו הרבה מה להשיג".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית