נחשפה מעבדה לזיוף היתרי שהייה ומסמכים בכפר יטא. צפו

מעבדה לזיוף תעודות זהות ישראליות, אישורי כניסה לארץ, אישור עבודה ומסמכים נוספים, נחשפה הלילה על ידי לוחמי משמר הגבול בפשיטה שביצעו בכפר יטא, הסמוך לחברון • צפו בתיעוד (חדשות)

(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

לוחמי ימ"ר מג"ב דרום פשטו הלילה (שני) על מבנה בכפר יטא, הסמוך לחברון, שבו על פי החשד ולפי מידע מודיעיני פעלה מעבדה לזיוף מסמכים.

לפי החשד, המעבדה שימשה לזיוף תעודות זהות ישראליות, אישורי כניסה לארץ, אישור עבודה ומסמכים רשמיים נוספים, בעיקר עבור שוהים בלתי חוקיים.

חשוד ששהה במקום ועל פי החשד הפעיל את המעבדה נעצר על ידי הלוחמים והובל להמשך חקירה במשרדי היחידה. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בהמשך.

המעבדה שנמצאה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מפקד היחידה, סנ"צ ינון גורש, אומר כי "הפעילות הזאת הינה רובד נוסף בלחימה כנגד תופעת השוהים הבלתי חוקיים. מעבר לפעילות הביטחון השוטף הגלויה, המבוצעת דרך קבע על ידי לוחמי משמר הגבול, נדרשת גם עבודה מודיעינית סמויה, הנעשית באופן נקודתי ומדויק, במטרה לשים את היד על מחוללי הפשיעה, ולעצור את היד המכוונת שעומדת מאחורי השוהים הבלתי חוקיים".

דובר המשטרה מציין כי לאור רצף האירועים האחרונים, הוגברה הפעילות כנגד השוהים הבלתי חוקיים, המסיעים, המלינים והמעסיקים, מתוך הבנה שהשהייה הבלתי חוקית מהווה פלטפורמה נוחה לפעילות טרור כנגד אזרחי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר