רה"מ נתניהו נזף בח"כ אורן חזן על הפגיעה בח"כ אלהרר

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ח"כ אורן חזן ונזף בו על הפגיעה בחברת הכנסת קארין אלהרר. מטעם נתניהו נמסר כי הוא "רואה בחומרה את הדברים המיוחסים לח"כ אורן חזן" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
חזן עם נתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ח"כ אורן חזן ונזף בו על הפגיעה בחברת הכנסת קארין אלהרר.

בהודעת שנמסרה מטעם נתניהו נאמר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו רואה בחומרה את הדברים המיוחסים לח"כ אורן חזן. אם אכן נאמרו, ראש הממשלה דורש שהתבטאויות כאלה לא יישנו. כך גם אמר לח"כ אורן חזן".

כזכור, רגעים ספורים לאחר אישור תיקון חוק הגיוס במליאת הכנסת, פנה יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בתלונות נגד ח"כ אורן חזן.

לטענת לפיד, חזן יושב ולועג לנכותה של חברת הכנסת קארין אלהרר, וזאת בפעם השניה בתוך שבוע, ועל אדלשטיין כיו"ר הכנסת להרחיקו מהמליאה.

לפיד ניגש ליו"ר הכנסת ודרש ממנו להרחיק את חזן. "יושב חבר כנסת אחד, לועג באופן קונסיסטנטי לנכות של חבר כנסת אחר, אתה לא יכול לא לעשות משהו. הוא יושב שם וצוחק עליה", אמר לפיד.

אדלשטיין השיב: "יש לי איזה בעיה". לפיד השיב לאדלשטיין כי תוגש תלונה נגד חזן והוסיף: "אבל צריך לזרוק אותו מפה. תעיף אותו מהמליאה", כשהוא מציין בפניו כי הוא יושב הראש ואין לו למי לפנות.

אורן חזן הגיב בחשבון הטוויטר שלו לדברים וכתב: "לפיד ובוז'י מתחרים בבכיינות. יהיר (יאיר לפיד) שהתבוסות הליליות לא עושות לו טוב רץ להתבכיין עלי ליו"ר הכנסת: 'תוציא אותו.. תוציא אותו..' יש למישהו טישו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר