ריבלין בגוש עציון: "שאויבנו יבינו אנחנו לא הולכים לשום מקום"

הנשיא ראובן ריבלין ערך היום ביקור תנחומים אצל משפחתו של יעקב דון הי"ד, שנרצח בשבוע שעבר ואמר: "גוש עציון כמו תל אביב, העורף הפך לחזית". אח"כ נפגש עם ראשי מועצות באזור (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מארק ניימן/לע"מ)

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר היום (שלישי), ביקור תנחומים בבית משפחתו של יעקב דון הי"ד, תושב אלון שבות שנרצח בפיגוע בגוש עציון ביום חמישי שעבר.

לאחר מכן קיים הנשיא מפגש עם ראשי מועצות האזור, בסיומו הניח אבן בגלעד לזכרה של הדר בוכריס ז"ל, שנרצחה במקום ביום ראשון וביקר ב"פינה החמה לחיילים" בצומת גוש עציון.

בביקור התנחומים בבית משפחת דון פגש ריבלין את ילדיו של הנרצח ואשתו שרה ואמר: "במציאות חיינו העורף הפך חזית, כאן בגוש עציון, הוא ירושלים רבתי, ספגתם פגיעות קשות בתקופה האחרונה. יש לנו מאבק שנמשך ואויבנו יבינו שאנחנו לא הולכים לשום מקום. חיינו כאן ידעו עליות ומורדות והמאבק על הארץ הזו לא הסתיים".

בניו של יעקב סיפרו לריבלין על השליחות שראה אביהם בעבודתו כמחנך ואמרו: "אבא היה איש חינוך בכל רמ"ח אבריו. חינך אותנו ואת תלמידיו לאהבת אדם, חינוך לאהבה וחינוך באהבה."

הבנים סיפרו לנשיא על אהבת החדשנות של אביהם ועל סקרנותו לגלות ולחוות דברים חדשים ורעייתו שרה הוסיפה: "כל דבר חדש שהתגלה לו עניין אותו, יעקב היה סקרן כמו ילד, זה מה שעשה אותו מחנך גדול. הגאווה שלו הייתה בילדיו הפרטיים ותלמידיו, הוא האמין בהם בכל ליבו."

"אנחנו אתכם בכל ליבנו. כאשר אני רואה ושומע אתכם מספרים על אבא ועל דרכו החינוכית בכל כך הרבה אהבה והערכה, אני רואה בכם את ההמשכיות שלו ושל דרכו החינוכית", הגיב הנשיא.

לאחר ביקור התנחומים המשיך הנשיא לפגישה עם ראשי מועצות האזור בהם דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון, מלאכי לוינגר ראש מועצת קריית ארבע, עודד רביבי ראש מועצת אפרת, יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון ובהשתתפות מפקד חטיבת עציון, אלוף משנה, רומן גופמן.

הנשיא שמע מראשי המועצות על המתקפות האחרונות באזורם ועל האתגרים הקיימים לנוכח פיגועי הטרור, חיזק את ידיהם ואמר: "גוש עציון, כמותו כתל אביב, באר שבע, לוד וחברון, הוא עורף שהפך כרגע לחזית. הם לא יוכלו לנו, אנחנו לא נכנע ולא ניתן להם לשבש את חיינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר