המבוכה בליכוד

נתניהו נזף באורן חזן: "דבר חמור", חזן הגיב: "מטעים אותך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נזף בחבר סיעתו אורן חזן, זאת לאחר שהאחרון לעג לחברת כנסת נכה מיש עתיד. "חבר מסיעתי אמר דבר שאסור להיאמר ואני מגנה אותו בכל פה" אמר נתניהו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ, תמונה ראשית: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נזף בח"כ אורן חזן מהליכוד, זאת לאחר שלעג כביכול לחברת הכנסת קארין אלהרר בגלל נכותה. "אני לא יכול לסבול גזענות, אפליה או התעמרות. חבר מסיעתי אמר דבר שאסור להיאמר ואני מגנה אותו בכל פה" אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנאום שנשא ראש הממשלה בפני העדה האתיופית, הוא התייחס לאמירה המעליבה לכאורה של חזן כלפי אלהרר במסגרת ההצבעות על חוק הגיוס. "היום בכנסת קרה משהו" אמר רה"מ, משהו חמור. ביקשתי לבדוק את הפרטים והם אכן יתבררו. חבר כנסת מסיעתי אמר דבר פסול. אני התקשרתי לאותו חבר כנסת ונזפתי בו ואמרתי לו שהדברים הללו אסור שישמעו". נתניהו לא הזכיר את שמו של חזן.

חזן עצמו הגיב הערב לראש הממשלה וכתב: "אדוני רה"מ, מטעים אותך ומוסרים לך אינפורמציה שקרית. מעולם לא פניתי לח"כ אלהרר, לא שוחחנו, ובטח שלא העלבתי אותה! השיח שלי היה עם ח"כ מועלם" טען.

כזכור, רגעים ספורים לאחר אישור תיקון חוק הגיוס במליאת הכנסת, פנה יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בתלונה נגד ח"כ אורן חזן. לטענת לפיד, חזן ישב ולעג לנכותה של חברת הכנסת קארין אלהרר, וזאת בפעם השנייה בתוך שבוע, ועל אדלשטיין כיו"ר הכנסת להרחיקו מהמליאה.

אורן חזן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

הפעם הראשונה הייתה לפני כמה ימים כשחזן האשים את אלהרר בהצבעה כפולה, אלא שהתברר כי בשל נכותה היא ביקשה עזרה בהצבעה מח"כ עיסאווי פריג'. בעקבות כך ראש הממשלה התנצל בפני חה"כ אלהרר. אמש, לפי הדיווחים, חזן הקניט את אלהרר ושאל אותה אם היא צריכה שעיסאווי יעזור לה.

בעקבות כך, ניגש לפיד ליו"ר הכנסת ודרש ממנו להרחיק את חזן. "יושב חבר כנסת אחד, לועג באופן קונסיסטנטי לנכות של חבר כנסת אחר, אתה לא יכול לא לעשות משהו. הוא יושב שם וצוחק עליה", אמר לפיד. אדלשטיין השיב: "יש לי איזה בעיה". לפיד השיב לאדלשטיין כי תוגש תלונה נגד חזן והוסיף: "אבל צריך לזרוק אותו מפה. תעיף אותו מהמליאה", כשהוא מציין בפניו כי הוא יושב הראש ואין לו למי לפנות.

אורן חזן צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו לדברים וכתב: "לפיד ובוז'י מתחרים בבכיינות. יהיר (יאיר לפיד) שהתבוסות הליליות לא עושות לו טוב רץ להתבכיין עלי ליו"ר הכנסת: 'תוציא אותו.. תוציא אותו..' יש למישהו טישו?". בהמשך, הוא פרסם בהרחבה את גרסתו לאירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר