הפיגוע בירושלים

המחבל רץ, דוקר ומחוסל: תיעוד דרמטי של הפיגוע והחיסול

מחבל ערבי דקר הערב שלושה בני אדם באורח קל ברחוב ירמיהו בירושלים וחוסל. כעת מתפרסם תיעוד האירוע, בו נראה המחבל כשהוא רץ ברחוב ודוקר אנשים עד שהוא נורה ומחוסל. צפו (חדשות)

זירת הפיגוע (צילום: Yoanatn Sindel/Flash90)

עאמר יאסר סקאפי בן 21 מבית חנינא, הוא המחבל הערבי שדקר הערב (ראשון) שלושה בני אדם באורח קל ברחוב ירמיהו בירושלים, לא רחוק מהכניסה לעיר, וחוסל. כעת מתפרסם תיעוד דרמטי של רגעי האימה והחיסול.

בתיעוד ניתן לראות את המחבל רץ ברחוב לאחר שירד מרכבו, עמו דרס יהודים קודם לכן, כשסכין גדולה בידיו והוא מחפש קורבנות נוספים. בתיעוד ניתן לראות שהוא מצליח לדקור עובר אורח שהיה במקום, כאשר מספר אנשי ביטחון דולקים בעקבותיו.

לאחר מכן ניתן לשמוע מספר אנשים צועקים "תירה בו". ל., חייל צה"ל ממחלקה 7 של המסייעת בגדוד 97 "נצח יהודה" שעבר במקום, הגיע בסמוך למחבל וניסה לבצע ירי אך ייתכן כי הוא נתקל במעצור בנשקו. בשלב זה המחבל מתקרב ממש עד לחייל ואז נשמעות יריות והמחבל מתמוטט.

על פי גרסת המשטרה, המחבל דקר שוטר שנהג בניידת שהייתה במקום. למרות זאת, לא ברור מדוע השוטר או השוטרים בניידת המשטרה, כפי שניתן לראות בשניות הראשונות בתיעוד האירוע, נוסעים מהמקום ולא מנסים לחתור למגע ולחסל את המחבל.

החייל מ"נצח יהודה" שחיסל את המחבל ("מדברים תקשורת")
הסכין איתה ביצע המחבל את הפיגוע (חטיבת דובר המשטרה)
המחבל, עאמר יאסר סקאפי בן 21 מבית חנינא

מהמשטרה נמסר: "מתחקור ראשוני עולה כי הגיע מחבל כבן 21 מצפון ירושלים עם רכב פרטי לרחוב ירמיהו, דרס ופצע קל 2 צעירים שהלכו על המדרכה, יצא מרכבו עם סכין והחל לרוץ ברחוב ירמיהו. במהלך ריצתו הבחין בניידת משטרה, דקר את הנהג בניידת ופצע אותו קל בידו והחל להימלט. חייל שירד מאוטובוס וזיהה את המחבל רץ לעברו, ביצע ירי לעבר המחבל וניטרל אותו".

זירת הפיגוע (צילום: Yoanatn Sindel/Flash90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר