בעקבות עבירות משמעת: התנ"צ שהוביל התלונה נגד ריטמן הוצא לחופשה

ועדת בדיקה משטרתית מצאה ממצאים חמורים נגד ראש חטיבת המודיעין תנ"צ גיא ניר, שהוביל את התלונה נגד ניצב רוני ריטמן, ובעקבות כך החליט המפכ"ל להוציאו לחופשה כפוייה (משטרה)

ריטמן, הבוקר במח"ש (צילום: גיל יוחנן - ynet)

שוב מבוכה בצמרת המשטרה: יומיים אחרי כניסתו לתפקיד של המפכ"ל החדש רב ניצב רוני אלשיך, ופרשת ניצב ריטמן מסתבכת עם פרשה חדשה שהובילה להוצאה לחופשה של תת ניצב.

וועדת בדיקה שבדקה תלונות בחטיבת המודיעין של המשטרה, הצביעה על ממצאים חמורים נגד ראש החטיבה תנ"צ גיא ניר, שהוביל את התלונה נגד מפקד לה"ב 433 ניצב רוני ריטמן.

בעקבות הממצאים החמורים החליט המפכ"ל להוציא את ניר לחופשה כפויה מידית, במהלכה יזומן לשימוע לפני הדחה.

מהמשטרה נמסר: "ועדת הבדיקה בראשותו של ניצב דוד ביתן, אשר מונתה בחודש אוקטובר השנה לבדיקת תלונות שהתקבלו ומכלול היבטים בהתנהלות חטיבת המודיעין, הציגה מסקנות ביניים למפכ״ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשייך.

"מימצאי הביניים של הוועדה מצביעות על ממצאים חמורים לכאורה בנוגע להתנהלותו של ראש החטיבה, המעלים חשד ביחס לביצוען של עבירות משמעת חמורות במגוון תחומים.

"לאור הממצאים ומסקנות ביניים, החליט מפכ״ל המשטרה על הוצאתו של הקצין לחופשה כפויה לאלתר, במהלכה יזומן לשימוע בנוגע להמשך שירותו במשטרה. כמו כן, בתום הבדיקה ועם השלמת המסקנות הסופיות, יועברו כלל החומרים לבחינת מח״ש".

מוקדם יותר הבוקר, הגיע ניצב ריטמן לחקירה שניה במח"ש, במהלכה ניסה להוכיח את טענותיו כי התלונה נגדו כי נהג בצורה לא ראוייה כלפי קצינה, היא מזימת שווא להדחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר