"מלאכים שמרו עליו"

האם משחזרת: "הסלע עף מול הפנים, צרחתי. התינוק היה כולו עם רסיסים"

רחל מאמו, אמו של אביאל, התינוק בן השלושה שבועות שנפצע קל מיידוי אבנים סמוך לביתר עילית משחזרת את רגעי האימה: "היה לי בלק אאוט, לחצתי על הברקס, צעקתי וצרחתי" (חדשות, בארץ)

(צילום: רעות צימרמן - ynet)

טרור נגד תינוקות: אביאל מאמו, פעוט בן שלושה שבועות, נפצע מאבנים שיידו מחבלים לעבר רכב משפחתו, ביציאה מביתר עילית. "מלאכים שמרו עלינו", אומרת אימו רחל.

אביאל פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשמצבו מוגדר קל, לאחר שנפגע מרסיסי השמשה שהתנפצה לאחר שמחבלים יידו סלעים על הרכב, בו נסע יחד אמו ואחיו הקטנים. "רק לפני שלושה שבועות יצאנו מכאן, לא חשבתי שנחזור לכאן בקרוב והנה אנחנו כאן", אמרה האם.

רחל מאמו וילדיה (צילום: רעות צימרמן - ynet)

רחל שיחזרה את רגעי האימה: "דיברתי עם אחותי ופתאום היה לי בלק אאוט. אין לי מושג מאיפה הגיע הסלע, שעף לי ממש מול העיניים, לחצתי על הברקס, לא ממש ידעתי מה לעשות".

"הסתכלתי לראות שאין עוד אף אחד בסביבה, שלא יפגעו בנו עוד, התינוק היה כולו עם רסיסים על הפנים ועל הראש. פחדתי לגעת בו כדי שלא ייכנסו עוד רסיסים. זה היה נס, מלאכים שמרו עליו מלמעלה".

היא מוסיפה: "כולם נכנסו לפאניקה. הסיטואציה הייתה כל כך קשה שצעקתי וצרחתי, זה היה מפחיד נורא, הילדים יחסית הגיבו בסדר, אני מקווה שלא יהיה להם או לתינוק טראומה. יש לו שם מיוחד, מלאכים ששמרו על אבי אל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר