מזל טוב

חודש אחרי פיגוע הדריסה: הפצוע רועי קאפח התארס וחזר לבית החולים

כחודש אחרי שנפצע קשה בפיגוע דריסה בצומת תפוח, יחד עם שלושה מאחריו, רועי קפאח הציע אמש נישואין לכלתו תהילה סאבן. מיד אחר כך הוא חזר להמשך הטיפולים בבית החולים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה, מתוך סרוגים)

מזל טוב: כחודש לאחר שנפצע בפיגוע דריסה בצומת תפוח, רועי קפאח, תלמיד ישיבת 'ברכת יוסף' שבאלון מורה, התארס אמש (שני), עם תהילה סבאן.

אמש, כשהוא יושב בכיסא גלגלים הציע הפצוע נישואין לתהילה סבאן, במעמד מרגש. בסיום האירוע הוא שב לבית החולים להמשך טיפול רפואי, בתקווה שישוחרר בשבועות הקרובים.

הפיגוע התרחש בתחנת האוטובוס בצומת תפוח עמד בתחנת האוטובוס יחד עם עוד שלושה תלמידים כשמחבל ערבי הגיע למקום ודרס את הבחורים.

בסרטון המתעד את רגעי הדריסה נראה המחבל כשהוא סוטה ממסלול נסיעתו ודוהר לעבר קבוצת אזרחים שהמתינו בתחנת האוטובוס. כוחות ביטחון שהיו במקום חיסלו את המחבל.

מאז הפיגוע הספיקו השלושה הנוספים להשתחרר מבית החולים אולם קפאח נשאר במיטת חוליו.הרופאים נלחמו על חייו ובחסדי השם מצבו השתפר באופן משמעותי.

שלושת הפצועים נפגעו ברגליהם, שניים מהם עברו ניתוח מסובך שהצילו את רגליהם. "סך הכל מדובר בניסי ניסים, זה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי וב"ה גדלים בקרבנו גיבורים גדולים", נמסר אז מהישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר