מפקד כלא איילון שוהם יוסף הושעה מתפקידו - חשוד בקשר אסור

נציבת שב"ס רב גונדר עפרה קלינגר החליטה להשעות מתפקידו את מפקד כלא איילון גונדר משנה שוהם יוסף, לאחר שנחקר בחשד לקיום קשר אסור עם קצינה שתחת פיקודו בהסכמה (חדשות בארץ)

(צילום: משה שי - פלאש90)

מבוכה גם בשב"ס: מפקד כלא איילון גונדר משנה שוהם יוסף, הושעה מתפקידו בחשד כי קיים קשרים אסורים עם קצינה שתחת פיקודו.

המידע הועבר למשטרה על ידי השב"ס ויוסף נחקר ביום שני במשטרה, ונשלח לחמישה ימים מעצר בית והרחקה של 15 ממתקני השב"ס, נציבת שב"ס רב גונדר עופרה קלינגר החליטה להשעות אותו מתפקידו עד לסיום החקירה.

הערכה היא כי הדבר יסתיים בהליך משמעתי בתוך שב"ס ולא יעבור לדין הפלילי, מאחר והקשר היה בהסכמה שני הצדדים.

שופט המחוזי לשעבר, עו"ד משה גלעד, המייצג את הבכיר, מסר בתגובה: "מרשי קצין מוכשר שתרם לביטחון מדינת ישראל שנים רבות ואני מציע לא לעשות בו לינץ' תקשורתי בטרם הסתיימה החקירה. עצם העובדה שלא נעצר אומרת דרשני".

מהשב"ס נמסר כי הם "ימשיכו לשתף פעולה ככל הדרוש עם צורכי החקירה תוך טיפול במתלוננת והגנה עליה וכן תוך שמירה על הזכויות החוקיות של הקצין החשוד".

עוד נמסר מהשב"ס כי עם כניסתה לתפקיד, הפיצה נציבת בתי הסוהר, רב גונדר עפרה קלינגר, אגרת לכלל סוהרי הארגון, ובה הודיעה על הקמת יחידה חדשה הכפופה למבקר הפנים של שב"ס "שתהווה כתובת לכל סוהר וסוהרת לתלונות בעניין התנהלות לא הולמת במסגרת הארגון". קלינגר הודיעה על "מדיניות של אפס סובלנות לכל מקרה של התנהגות בלתי הולמת ועל הכוונה לייצר סביבת עבודה בטוחה ומכבדת לכלל הסוהרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר