צפו בתיעוד

תחת אבטחה כבדה: הרב אמנון יצחק מסר שיעור בירושלים

גורמים שונים הפיצו קריאה לא רשמית להפגין מול שיעורו של הרב אמנון יצחק בירושלים אולם הוא עבר בשקט יחסי, אולי אודות לכוחות האבטחה הגדולים שהוצבו במקום. מה כן קרה שם? צפו (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילומים: אהרן רבינוביץ, כיכר השבת)

תחת אבטחה חסרת תקדים, שיעורו של הרב אמנון יצחק אמש (רביעי) בירושלים עבר ללא אירועים מיוחדים. לפני האירוע חששו המארגנים כי במקום תתפתח הפגנה כנגד הרב, אך בשעות הערב התברר כי החשש היה לשווא, מאחר ומתנגדי הרב החליטו כנראה שלא לעורר מהומה, זאת למרות שהייתה קריאה - לא רשמית - להפגין במקום.

את האירוע, שנערך באולמי זוועיל בירושלים סמוך לישיבת מיר בשכונת בית ישראל, אבטחו לא פחות מכ-25 מאבטחים. כל הבאים לאירוע נאלצו להצטלם לפני הכניסה ולאחר מכן עברו תשאול לשמם ולמקום לימודיהם. לאחר מכן הם אף נאלצו לעבור בדיקה פיזית וכל חפץ שנכנס פנימה נבדק בשבע עיניים. בין הממתינים מחוץ לאולם עמדו אנשיו של הרב ותיעדו את כולם.

הרב תקף, שוב, כמובן, את תנועת ש"ס, את היו"ר אריה דרעי והזכיר את דבריו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל נגדו בקלטת המפורסמת. בנוסף הוא תקף את המכללות החרדיות, את מועצת הנשים של ש"ס, את החלטת שר הדתות מאמש שאסר על הפרדה בין גברים לנשים בהלוויות, את גיוס החרדים לצה"ל ואת הופעות הזמרים החרדים. לסיום, כמובן, הרב תקף את נושא השחיטה והמליץ לשמוע את שיעוריו וכך לחזור בתשובה.

במהלך השיעור טען הרב כי יש במקום "סמויים" של תנועת ש"ס שמפיצים גז מדמיע, זאת לאחר שמספר אנשים בקהל החלו להשתעל. "תתפסו את מי שעושה את זה ותקחו אותו ישר למשטרה".

במהלך החלק של השאלות והתשובות קם צעיר חרדי וציין כי הרב מצטט באופן תדיר את מרן הגר"ע יוסף זצ"ל אך אינו מעז לצטט את דבריו של מרן כנגדו. "למה הרב מפחד לצטט את מה שמרן אמר על הרב בערב הבחירות שאין לו יראת שמים ושעושה הכל לכבוד שלו. למה מזה הרב מפחד? זה שהרב מגיב בנחרצות לרבנים וקורא לרב אלבז "רובי" זה מראה על חולשה של הרב".

כמה מחסידיו של הרב ניסו לתקוף את הצעיר, אך הרב ביקש מהם לעוזבו, "למרות שהוא חצוף". "זה תוצאה של ילד מוסת. אין לו הבנה, הסיתו אותו. אין מחנך שיחנך אותו. אני לא מפחד ממה שאמר הרב עובדיה יוסף מאחר והוא קיבל מידע שקרי". לאחר שאותו צעיר המשיך לדבר נגד הרב, החלה מהומה גדולה במקום כאשר חסידי הרב דחפו את הצעיר, זאת בעוד הרב עצמו קורא להם שלא להרים ידיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר