בניגוד לעמדת היועמ"ש

הרב לוין חשף: אלי ישי התייצב כשר הפנים לדין תורה

הדיין הרב אברהם דב לוין, המשמש כאב בית הדין לדיני ממונות בירושלים, חשף בצהריים כי אלי ישי, בעת כהונתו כשר הפנים, התייצב לדין תורה בבית הדין, בניגוד לעמת היועמ"ש (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי. ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

"אלי ישי התייצב לדין תורה אליו הוזמן בזמן שכיהן כשר הפנים, בניגוד לעמדת היועמ"ש", כך סיפר היום (חמישי) הדיין הרב אברהם דב לוין, המשמש כאב בית הדין לדיני ממונות.

בדברים שאמר הרב לוין בכנס דיני ממונות של עמותת 'הליכות עם ישראל' הוא התייחס לנושא שפיטת חברי כנסת דתיים בדין תורה, וסיפר כי "ברוב מוחלט של המקרים בהם נתבעו חברי כנסת דתיים לדין תורה, סירבו האחרונים להגיע מסיבות שונות".

לדבריו: "פעם אחת תבעו את שר הפנים הרב אליהו ישי בדין תורה בגלל איזה קרוואן שמשרד הפנים חייב את העירייה לשים באיזה בית ספר, כן או לא, ותבעו אותו לדין תורה כמו כל בנאדם".

"הרב אלי ישי הגיע ואמר אני מכבד את בית הדין" הוסיף וסיפר הדיין: "הזמינו אותי אני בא, למרות ההוראה של היועץ המשפטי שאסר עלי להגיע לבית הדין. בית הדין לא יכול לחייב אותי אם כן לשים קרוואן או לא לשים קרוואן, כי מחייב אותי המשפט והחוק ולא בית הדין, אבל אני מכבד את בית הדין ובאתי לשמוע את דעת בית הדין בנושא".

הרב לוין הוסיף כי ישי "שמע את בית הדין בנושא וקיים. זה היה מקרה כמעט יחיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר