עיצומים באל על: טייסים "לא יכולים" לטוס; טיסות בוטלו

כמה טייסים באל על הודיעו אמש כי לא התייצבו לעבודה, בשל מחלוקת עם ההנהלה. בעקבות כך בוטלו טיסות לניו ובריסל ונוסעים אחרים נאלצו לעבור טיסה. החברה: "מתנצלים בפני הנוסעים" (רכב)

(צילום: משה שי - פלאש90)

שוב עיצומים ושביתות בחברת אל על: כמה טייסים הודיעו אתמול (ראשון), כי בשל מחלוקת מול ההנהלה לא יתייצבו לעבודה מה שגרר ביטולי טיסות.

בעקבות העיצומים בוטלו הטיסות הלוך וחזור לניו יורק ולבריסל שהיו אמורות להמריא במהלך הלילה. כמו כן נוסעים בטיסה לברצלונה הועברו לטיסה אחרת, ביום חמישי בוטלה טיסה לבייג'ין.

החברה הוציאה הודעות SMS לנוסעים שטיסתם בוטלה וביקשה מהם להתקשר בכדי לקבל טיסה חלופית.

גורם בחברה אמר כי הטייסים טוענים ש"אינם יכולים" לטוס, וכמו כן הצוותים טוענים כי אינם יכולים להישאר בחו"ל עם השהייה מה שמאלץ את החברה להוציא צוות להלוך וצוות לחזור.

מחברת אל על נמסר בתגובה: "למרות הסכם העבודה שנחתם עם העובדים, לרבות עם הטייסים, הטייסים נוקטים בעיצומים ולא נענים למשימות שהחברה מציבה אותם אליהן, בניגוד לנהוג. כתוצאה מכך נגרמים שיבושים בטיסות. הנהלת החברה עשתה את כל המאמצים על מנת למנוע פגיעה בציבור הנוסעים אולם היום נאלצה לבצע שינויים בטיסות לברצלונה, לניו יורק ולבריסל בשל חוסר היענות של הטייסים להתייצב לעבודתם כפי שהוחלט. החברה מתנצלת על הפגיעה בנוסעים ופועלת למצוא להם פתרונות. החברה קוראת לטייסים להתייצב לטיסות ולמנוע פגיעה בנוסעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר