ליברמן: מה דרעי היה אומר לרות המואבייה? • צפו בווידאו

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, שב ותקף את 'הליכוד' על החוק לסגירת עסקים בשבת, והתייחס גם לחוק הגיור כשהוא עוקץ: "דרעי היה אומר לרות המואבייה כוכבית גיור 1, 2, 3" • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו', חבר-הכנסת אביגוד ליברמן, שב ותקף בפתח ישיבת הסיעה את 'הליכוד' על הצעת החוק לסגירת עסקים בשבת ואמר כי זו בגידה של הליכוד בציבור העולים ובציבור הימני-חילוני.

"אני מקווה שלא העולים ולא הציבור הימני-חילוני, לעולם לא יצביעו יותר לליכוד", אמר ליברמן, "הצעת החוק לסגירת העסקים בשבת, שמעלה - לא יהדות התורה ולא ש"ס, אלא כמובן הליכוד וחבר הכנסת מיקי זוהר, זה לדעתי דבר שבאמת מסמל שהליכוד אין לה שום קשר לאותו מחנה לאומי, לאותה מפגלה רוויזיוניסטית".

בהמשך דבירו, אמר ליברמן כי "אין לנו שום דבר נגד הדת, נגד מסורת, להיפך, אנחנו גם מפלגה שאמרה בקול ברור שאנחנו נגד הפרדת דת מהמדינה, אנחנו מאוד בעד הפרדת הדת מפוליטיקה, לא יכול להיות שרבני עיר יש להם הסמכה לחתן, לקבור, לתת כשרות לעסקים, רק סמכות אחת לקחו מהם - את הגיור, ולכן אנחנו נחזיר את החוק של רבני העיר, היכולת שלהם להתעסק בגיור, ונראה עוד פעם איך הקואליציה הזאת תצביע".

"אני אומר שמה שקורה היום, נניח גם אם חברי אריה דרעי, היה צריך לעשות גיור לרות המואבייה, מעולם לא הייתה עוברת אצלו, בטח גם לה היה אומר 'כוכבית גיור 1, 2, 3, לכי חפשי את החברים שלך בהרי מואב או בשלגים של סיביר'", עקץ ליברמן.

"הטירוף שהגענו אליו הוא פשוט בלתי סביר פה, ולכן אנחנו משתי סיבות באמת לא ראינו את עצמנו חברים בקואליציה הזאת בלי שינוי במדיניות", אמר ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר