בנוכחות שר הבריאות יעקב ליצמן: נחנכו שירותי רפואה חדשים של "לאומית" בקריית גת

שר הבריאות יעקב ליצמן קבע מזוזות במרכז טיפת החלב שבבניין 'לאומית' החדש בקריה החרדית וכן במרפאת השיניים של 'לאומית' – הבלעדית בקריה החרדית. השר הביע את הערכתו הרבה לפיתוח וקידום הרפואה של לאומית בעיר תוך התאמה לציבור החרדי

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יח"צ)

בקומפלקס מפואר ומעוצב ברמה גבוהה ביותר - המרכז תחת קורת גג אחת כל מגוון השירותים הרפואיים, נחנך בשבוע שעבר מרכז 'טיפת חלב' של לאומית שירותי בריאות. בקביעת המזוזות בכניסה הראשית, כובדו שר הבריאות יעקב ליצמן וראש העיר אבירם דהרי שהגיעו במיוחד לראות את ההתפתחות המרשימה והענפה של 'לאומית שירותי בריאות' לטובת הקהילה בקריה החרדית בקרית גת.

את האורחים קיבלו מנכ"ל לאומית שירותי בריאות מר ניסים אלון, מנהלת מחוז דרום הגב' צ. אליאש וצוות הנהלת אזור אשדוד לכיש שהציגו בפני הנוכחים את כל השירותים שניתנים במרכז הרפואי ואת הספקים הנוספים שנותנים מענה לאלפי הלקוחות בעיר, בהמשך, הגיע שר הבריאות לקבוע מזוזה גם במרפאת השיניים של 'לאומית שירותי בריאות' החדשה והבלעדית שנפתחה זה עתה בקריה. המרפאה תיתן מעתה מענה ושירות לאלפי הלקוחות של 'לאומית' בקרית גת.

שר הבריאות בירך את חברי הנהלת 'לאומית' לרגל פתיחת המרפאה והודה למנהלים על ההשקעה העצומה שנעשית בכל המרכזים הרפואיים בעיר שיהיו מתקדמים ומשופרים לרווחת הלקוחות בצורה מקצועית ומותאמת לשירות הציבור החרדי.

מנהלי 'לאומית שירותי בריאות' הודו לשר הבריאות ליצמן על ביקורו ואמרו כי זו הזדמנות להכיר טובה על דאגתו המסורה לבריאות ורווחת כל הציבור ובפרט עשייתו הרבה בעזרה ותושייה להתפתחות המרשימה של 'לאומית שירותי בריאות'.

בהנהלת המרכזים הרפואיים של לאומית בקרית גת, מברכים על התרחבות השירותים הרפואיים ואומרים כי "ההשקעה העצומה שהשקיעה הנהלת לאומית שירותי בריאות בתושבי קריית גת עד עתה, הוכיחה את עצמה כהצלחה גדולה בס"ד. כחלק משמירה על קשר רציף ואיכותי עם הלקוחות, מכהן הרב אהרן זיידל מחשובי אנשי החסד והרפואה בקריית גת כמנהל קשרי קהילה באזור, שנותן שירות ויחס אישי לכל תושבי הקריה החרדית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר