פיגוע רודף פיגוע

שבת של טרור: חייל נפצע סמוך לשכם, מחבל חוסל בירושלים

חייל צה"ל נפצע באורח קל בפיגוע דריסה ליד שכם, המחבל נורה ונפצע קשה. במקרה אחר, מחבל ערבי ניסה לבצע פיגוע בעיר העתיקה בירושלים ונורה למוות לפני שהצליח לבצע את זממו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת ניסיון הפיגוע בירושלים, צולם על ידי גוי (צילום: Muammar Awad/FLASH90)

מחבל ערבי ביצע הצהריים (שבת) פיגוע דריסה ופצע באורח קל חייל צה"ל סמוך לכפר חווארה בשומרון. המחבל ניסה לדרוס כוח מגדוד רותם של גבעתי שעסק בבדיקת כלי רכב, המחבל נורה ונפצע באורח קשה. אמבולנס של הסהר האדום פינה אותו לבית החולים רפידיה בשכם.

מוקדם יותר, בשעות הבוקר של יום שבת, ניסה מחבל ערבי לדקור שוטר בכיכר צה"ל בירושלים. כוחות שהיו במקום ירו במחבל וחיסלו אותו, לא היו נפגעים נוספים באירוע.

לפי תחקיר ראשוני, המחבל מוסעב אל-רזאלי (26) ממזרח ירושלים, שהה בטיילת שער יפו והחל ללכת אחר מתפללים יהודים שצעדו לכיוון כיכר צה"ל. שוטרים שהוצבו למשימת אבטחה הלכו בעקבותיו וביקשו ממנו להראות להם תעודת זהות.

בזמן שהוא מביא להם את התעודה, המחבל הכניס את ידו השנייה לכיס במעילו, שוטר עירני תפס את ידו ושלף אותה מכיסו כשהיא אוחזת בסכין.

אחד השוטרים סיפר: "במהלך משימת אבטחה באזור אגן העיר העתיקה שבה היינו רכובים על סוסים הבחנו באדם חשוד. הוא הוציא תעודת זהות והכניס יד לתוך הז'קט. תפסתי לו את היד. ביקשתי שיוציא את היד מהז'קט. הוא לא הוציא אותה כמה פעמים. כשהוא הוציא אותה כבר הייתה לו סכין גדולה וחדה ביד".

"לקחתי כמה צעדים לאחור. שלפתי את הנשק, יריתי בו ירייה ראשונה. החשוד המשיך להתקדם לעברנו ולנופף עדיין עם הסכין. יריתי בו ירייה שנייה. החשוד נעמד וכעבור שנייה או שתיים התמוטט. אנחנו שמחים ששמנו ידנו על המפגע לפני שהצליח לבצע את זממו ולפגוע במתפללים במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר