"מחזיר אותנו לחיים"

קצבאות הילדים עלו, המשפחות חוגגות: "אוכל להרשות לילדים יותר"

אל חשבונות הבנק נכנסה היום התוספת התקציבית הרטרואקטיבית של קצבאות הילדים, ובמשפחות צהלה ושמחה. "אני אוכל להרשות לילדים יותר; זה מחזיר אותנו לחיים", מספרים אברכים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

המדינה העבירה היום (ראשון) לחשבונות הבנקים את התוספת התקציבית הרטרואקטיבית של קצבאות הילדים, כפי שהושג על-ידי המפלגות החרדיות, ובמשפחות מברכים על כך.

אברהם ג' אב ל-11 ילדים, המתגורר בעיר אלעד, אומר הבוקר ל"כיכר השבת" כי התקציבים הללו עוזרים רבות לכלכלת המשפחה. "אני אומר את זה מבלי להתבייש, קצבאות הילדים עוזרים לי לכלכל את הילדים ואין לי ספק שעכשיו יהיה לנו קל יותר מבעבר".

"מאות השקלים האלה יכולים לשנות אווירה בבית המשפחה", הוא אומר, "עכשיו אני אוכל להרשות לילדים יותר משהסכמתי להם למשל בשבוע שעבר. לא באופן דרמטי אבל אני מאמין שיהיה שינוי מסוים".

אב נוסף מתח ביקורת על ממשלת לפיד-בנט הקודמת שקיצצה דרמטית את קצבאות הילדים ואומר כי "הם לא ידעו באמת כמה הם הזיקו לכיס הקטן שלנו. גם ככה אנחנו חיים מהשקל שאין לנו ואז הם באו והורידו לנו מאות שקלים בחודש ופשוט גמרו אותנו. עכשיו הממשלה הנוכחית החזירה אותנו לחיים עם החזרת התקציבים".

"הכסף של קצבאות הילדים והתקציב לאברכים עכשיו פשוט ישנו אותנו כלכלית לפחות במעט. הממשלה הזאת עוזרת לנו. נקודה", הוסיף.

באשר לטענה כי קצבאות הילדים יגבירו את העוני ולא יוציאו את החרדים למעגל העבודה, הם אומרים: "זו ביקורת שקרית משום שאני אלמד בכולל גם אם לא יהיו לי בכלל תקציבים. אני לומד כי אני אוהב ללמוד וזו דרך החיים שלי ושום תקציב או אי קבלת תקציב כזה או אחר לא יוצאו אותי מהבית מדרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר