פרשת הולילנד

אולמרט לאחר ההכרעה: "מעולם לא קבלתי שוחד"

לאחר הכרעת בית המשפט העליון שגזר עליו שנה וחצי מאסר בפועל, אמר רה"מ לשעבר אהוד אולמרט כי "אמרתי בעבר כי מעולם לא הוצע לי ומעולם לא קיבלתי שוחד, ואני אומר זאת גם היום" (ארץ)

אהוד אולמרט, הבוקר (צילום: Noam Moskowitz/POOL)

פרשת הולילנד • ההכרעה: בית המשפט העליון החליט לקבל חלקית את הערעור של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט והוא זוכה מעבירת השוחד של קבלת 500 אלף שקלים, אך הורשע פה אחד בעבירה של לקיחת שוחד על קבלת 60 אלף שקלים מדכנר.

עונש המאסר שלו הופחת לשנה וחצי מאסר בפועל, לעומת שש שנות מאסר שגזר עליו השופט דוד רוזן. את עונש המאסר הוא יחל לרצות ב-15 בפברואר.

לאחר הכרעת הדין, אמר ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כי "בית המשפט העליון קבע בהחלטתו שאני מזוכה באישום המרכזי בפרשת הולילנד, פסק שאני זכאי בפרשה זו, שהייתה בבחינת ענן שחור מציק ומעיק עלי ומטבע הדברים גם על משפחתי, ילדיי נכדיי וכל הקרובים אלי, במשך תקופה ארוכה מאוד".

"בית המשפט, הרשיע אותי בפרשה שאיננה נוגעת לפרשת הולילנד", הוסיף אולמרט, "אמרתי בעבר כי מעולם לא הוצע לי ומעולם לא קיבלתי שוחד, ואני אומר זאת גם היום, אך מטבע הדברים ועל פי אמונתי כל חיי, אני מכבד את החלטת שופטי בית המשפט העליון".

אלמרט סיפר על שעבר עליו בשניפ האחרונות ואמר כי "כפי שאתם יכולים להבין, השנים האחרונות היו שנים קשות, מעיקות, כשענן שחור מעיב על חיי, יום יום, שעה שעה, ועל חיי משפחתי, רעייתי, חמשת ילדיי ואחד עשר נכדיי".

"זו ההזדמנות, דווקא עכשיו ברגע הלא קל הזה, שמעורבים בו גם סיפוק על הזיכוי בעניין המרכזי והעיקרי שהוא יצר את התהודה לפרשה כולה, וגם על ההרשעה בפרשה השנייה, זה הזמן להודות לכל אחד ואחת מהם, לחבק אותם חיבוק אוהב ולהשיב להם אהבה ותודה על אהבתם", אמר אולמרט.

אולמרט המשיך והודה לפרקליטיו: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לפרקליטי שליוו אותי לכל אורך הדרך. לעורכת הדין נוית נגב שהייתה הפרקליטה המרכזית בערעור הזה, ולעורכת הדין אירס ניב סבג, לעורך דין אלי זוהר, שמאז ומעולם בחברות ניצב לצידי, עוזר לי, מגן עלי, תומך בי ולעו"ד רועי בלכר ולכל יתר אנשי הצוות".

"לבסוף אני רוצה להודות למאות ולאלפי מתושבי ישראל שפנו אלי, שעצרו אותי ברחוב, שחיבקו אותי באירועים, שהביעו בי אמון, שאמרו שהם מצטערים על כל מה שקרה, שהם מודים לי מעומק על כל מה שהם יודעים שפעלתי במשך השנים לטובת הציבור, למענו ולמען מדינת ישראל. תודה רבה לכם", סיים אולמרט את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר