גלריה שניה

תיעוד ענק: כך נראתה ההילולא של כסא רחמים

אלפים השתתפו אמש בדינר השנתי של ישיבת "כסא רחמים", שמתקיים ביום ההילולה של הגאון רבי מצליח מאזוז הי"ד. צפו בתיעוד ענק מהאירוע

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הילות 'כסא רחמים', אתמול (צילום: עזרא טראבלסי)

אלפים השתתפו אמש (שלישי) בדינר השנתי של ישיבת "כסא רחמים", שמתקיים ביום ההילולה של הגאון רבי מצליח מאזוז הי"ד. בישיבה מספרים כי הדינר שנערך בגני התערוכה מתקיים "באולם הגדול ביותר במרכז התיכון".

באירוע השתתפו רבנים, דיינים, ראשי ישיבות, ואישי ציבור ובראשם הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים", והראשל"צ רבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר. רבה של הקהילה החאלבית בניו-יורק הרב הלל סתהון הגיע במיוחד להילולה ובירך על הגר"מ מאזוז "שחלק מחכמתו" בשם ומלכות.

(צילום: עזרא טרבלסי)

ב'כסא רחמים' מספרים כי "ההילולא המסורתית המתקיימת מזה 41 שנה ברציפות, היא לזכר גדולי ישראל, קדושי עליון, שתאריך פטירתם חל באותו שבוע, והם: רבנו הרמב"ם, הגאון הקדוש רבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, הגאון "עמוד ההוראה" רבי כלפון משה הכהן זצ"ל, בנו הגאון המופלא רבי אברהם מגוץ הכהן זצ"ל, ומרן הגאון מייסד הישיבה רבי מצליח מאזוז זצ"ל".

כפי שדווח הבוקר ב"כיכר השבת", במהלך האירוע נמכרה טליתו של הרב מזוז ב-101 אלף שקלים, משפחה נוספת קנתה ביקור של הרב מזוז בביתם תמורת 60,000 שקל. באירוע נכחו גם ח"כ לשעבר ויו"ר מפלגת הימין 'יחד' אלי ישי, שר האוצר משה כחלון, סגן השר מאיר פרוש, סגן השר ח"כ ירון מזוז ונשיא הקהילה היהודית בצרפת צבי עמר.

"השנה", מספרים בישיבה, "חיכתה לבאי ההילולה הפתעה. כל אחד מבאי הכנס קיבל את הספר המהודר "אוצרותינו", הכולל מסע אל אוצרות התורה לאור חידושיהם ולקחיהם של רבותינו הספרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר