"הרצח הביא רציחת יהודים"

אביו של מלאכי הי"ד: "דומא זה לא טרור, זו נקמה אומללה"

אליעזר רוזנפלד, אביו של מלאכי רוזנפלד הי"ד, שהרצח בדומא בוצע כנקמה על הירצחו, אומר ל"כיכר השבת": "לא חיפשנו נקמה, זה טיפשי" • לדבריו "זה לא טרור, זה פשע, כמה ילדים" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אליעזר רוזנפלד על רק הבית בדומא (צילום: מרים אלסטר והדס פרוש - פלאש90)

פיענוח הרצח בכפר דומא: בכתב האישום שהוגש אתמול, נגד החשוד המרכזי עמירם בן אוליאל, נטען כי הפיגוע בכפר דומא בוצע כנקמה על הרצח של מלאכי רוזנפלד הי"ד. אלא שבני משפחתו יוצאים נגד מעשה הנקמה המזעזע, אביו, אליעזר רוזנפלד אומר ל"כיכר השבת", כי "זו נקמה אומללה".

"אנחנו לא חיפשנו שום נקמה בוודאי לא מנערים ומילדים", אמר האב השכול. "אנחנו כעסנו לשמוע על כך ובשבילנו זו נקמה אומללה וטיפשה ואכזרית. תאר לך שכל משפחה שכולה תתחיל לרצוח ערבים, זה הרי בלתי יאומן".

לדברי האב, הרצח בכפר דומא גרם "לשנאה נגד הציבור הדתי. ביום השלושים (לרצח מלאכי, היום בו בוצע הפיגוע - צ"ג), הייתה הבנה אפילו בקרב השמאל שהערבים מחפשים לרצוח יהודים ורק הם טרוריסטים, פתאום בעקבות הרצח, זה השתנה".

הוא מאשים את מבצעי הרצח כי גרמו לפיגועים נגד יהודים,"הרצח בדומא נגרם על ידי יהודים והביא עוד רציחות על ידי ערבים".

אולם למרות זאת אליעזר רוזנפלד, טוען כי הרצח בדומא, אינו טרור. "אני לא קורא לזה טרור אלא פשע. הערבים הם אלו שהחלו בטרור. אין כאן תשתית מאורגנת של יהודים כמו אצל הערבים וכאן מדובר בכמה ילדים בודדים לכן זה לא טרור".

לפני מספר חודשים הותר לפרסום כי רוצחי מלאכי הי"ד נעצרו לאחר פעילות משותפת של השב"כ, צה"ל והמשטרה. חברי החוליה היו שותפים לפיגוע הירי הזה וכן לירי לעבר אמבולנס וכלי רכב ישראליים בבית אל שהסתיים ללא נפגעים. בחקירתם בשב"כ הודו חברי החוליה בביצוע הפיגועים וכן ובניסיון להוציא לפועל פיגוע נוסף ב-6 ביוני 2015.

על פי השב"כ, אחד מחברי החוליה הוא אחמד נג'אר, פעיל חמאס שריצה מאסר בכלא הישראלי בגין מעורבותו בפיגועי ירי בהם נרצחו שישה ישראלים ושוחרר בעסקת שליט. נג'אר הכווין את החוליה מירדן והעביר לה מימון דרך אחיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר