אזהרה לחיילים: אל תהיו שאננים

הקדוש-ברוך-הוא שומר על ישראל בזרועותיו, מקיף אותה בענן אש בכל גבולותיה, ואנחנו היהודים במדינת ישראל - "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"

(באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, ברא את העולם הזה לכבודו בלבד. ברא בו בני אדם, ברא בו חיות, בהמות ועופות, ברא בו עצים, ברא בו דגים ובעלי חיים בים, עשה את הכל עם תוכנית מיוחדת - פלא פלאים העולם הזה! אבא שבשמיים מאס ובעט את העולם הישן של הגנבים, הנואפים, הרוצחים והמתנהגים התנהגות בהמית. בורא עולם רוצה עולם חדש, של אהבת חינם, רחמים זה על זה, כבוד זה לזה, שמירה על כבוד האדם וקיום עשרת הדיברות במלואן. בורא עולם הורס את העולם הישן ובמקביל בונה את העולם החדש.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו זה מחוץ לגבולות מדינת ישראל. מדינת ישראל היא המקום הכי שמור ומוגן בעולם. הכלכלה בה הכי טובה, האדמה בה קדושה, הים קדוש, הרוב חוזרים בתשובה לבורא עולם והגשם יורד בעיתו ובזמנו. גשמי ברכה יורדים לעם ישראל, לכלכלה ופרנסה, להגנה ושמירה, לחיים טובים. גשם זך, נקי וטהור, המנקה את כל החולי והשפעת, שוטף את כל הרוע והחולי ממדינת ישראל. לשאר המדינות הכל הפוך על הפוך - אין גשמי ברכה ובורא עולם מסבך כל מדינה בתוך עצמה ומסביבה.

החגים של עם ישראל יש להם משמעות מיוחדת בפני עצמה, וכל חג הוא תזכורת לְמה שהיה לפני אלפי שנים בעבר של עם ישראל, עם אבותינו ואיך שרדו אבותינו שהפכו מר למתוק ולשמחה.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שבתוך מדינת ישראל יתנקו מכל העיוותים, מכל הגנבות, הרמאות, השוחד, הניאוף והזימה. אנשי הצווארון הלבן הבכירים הם דוגמא, כולם יתָפסו ויתפרסמו בתקשורת. אם יעשו תשובה מלאה ושלמה - בורא עולם ידאג להם ויסגור איתם חשבון בשקט. בורא עולם לא הולך לוותר לאף אחד.

הקדוש-ברוך-הוא שומר על ישראל בזרועותיו, מקיף אותה בענן אש בכל גבולותיה, ואנחנו היהודים במדינת ישראל - "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

כל המחבלים מודרכים על ידי מנהיגים מהגדה המערבית, חברון, הנגב והצפון, שמפתים אותם להתנהג באכזריות.

אסור לצבא-הגנה-לישראל ולאזרחים להיות בשאננות. נכון, טוב לסמוך על הקדוש-ברוך-הוא, אבל הקדוש-ברוך-הוא לא יוותר לאף אחד שלא יעשה השתדלות. מתחילת העולם הטומאה נגד הטהרה, גויים נגד עם ישראל.

כל היהודים, אבות ואימהות, לשמור על בניכם ובנותיכם שלא יתבוללו. להסביר להם מה זה יהודי, מה תפקידנו. ליהודים יש נשמה שבזכותה יש להם חיבור שמיים וארץ. לאף עַם בעולם אין נשמה ואין חיבור שמיים וארץ - רק ליהודים. תשמרו על הילדים מסמים, הימורים ושתייה חריפה כי זה הבל הבלים. אחרי שמתפכחים מתחילים לבכות כמו ילדים, ואז זה מאוחר.

ברצועת עזה ממשיכים חזק בחפירת המנהרות, למרות שהגשם סתם הרבה מנהרות וימשיך לסתום.

חמאס ודאע"ש נלחמים מי ישלוט ברצועת עזה, כל אחד רוצה להוכיח שהוא שולט – זה טוב!

במצרים חגגו חיצונית. הם כמו תפוח שנראה יפה ובתוכו הכל רקוב. דאע"ש והמוסלמים הקיצוניים לא נותנים שקט ומנוח למצרים ובסופו של דבר היא תתפוצץ. סיסי ישמור על עצמו ולא יאמין לאף אחד.

תורכיה, דאע"ש שולט בה באופן מלא, נותנים הוראות לארדואן, וארדואן פוחד שיהרגו אותו ואת ילדיו.

ממשלת ישראל, תיזהרו, תיזהרו, תיזהרו מלהסכים לפניותיו של ארדואן, שכביכול אנחנו זקוקים זה לזה. הוא נשלט על ידי דאע"ש ודאע"ש מדברים מגרונו. הפתח לאוניות לרצועת עזה יביא אלפי טילים ועשרות אלפי מחבלים, זה לא לשלום.

סוריה נמחקת ולא תקום. הפצצות נופלות על כולם, כולם נגד כולם והכל בלבול גדול. בורא עולם מכוון לאן יגיעו הטילים.

עיראק נהרסת, דאע"ש שולט בה. פעם דאע"ש שולט, פעם עיראק שולטת.

ירדן מחכה לארה"ב שתעשה שתי מדינות. אם ארה"ב תמשיך לנסות להקים שתי מדינות ולקחת חלקים מארץ הקודש, כל איתני הטבע יכו באמריקה הצפונית והדרומית וארה"ב תסתבך עם הרוסים, הסינים ועם חלק לא קטן של העולם.

ארה"ב פוחדת להתנגח ולכעוס על איראן, כי יש לאיראן את רוסיה. האמריקאים התחרטו על החוזה שחתמו עם איראן, לא יצא להם מזה כלום, דף ריק, כי רוסיה מושכת את איראן אליה. ארה"ב מפחדת להפסיד את איראן, מתנהגת איתה בכפפות של משי, פוחדת לאבד שליטה במזרח התיכון.

רוסיה חכמה יותר מכולם.

חיזבאללה ונסראללה מאיימים – שיאיימו עד מחר. אין להם כוח. אין להם את איראן ולא את סוריה.

צבא-הגנה-לישראל ואזרחים - להיזהר בגבולות לבנון, הם רוצים לפגוע בשיירה של צה"ל או באזרחים. צריך זהירות.

איראן לא יכולה לפגוע בישראל, פוחדת. רוסיה לא תיתן לאיראן להתנגח עִם ישראל. ישראל מאוד חשובה לרוסיה, היא מכבדת את ישראל, כי בישראל יש הכל, מדינה קטנה וגדולה בכל.

דאע"ש מאיימים על ישראל. מה האיום? שמדריכים את הערבים להשתמש בסכינים ונשקים. כל ניצן של דאע"ש שגדל בישראל – לעקור מיד. הבעיה הקשה היא עם היוצאים וחוזרים דרך ירדן, שם הם מקבלים דיווח איך לפגוע בעם ישראל.

ימשיכו אסונות הטבע בעולם, סכסוכים וסיבוכים, גוג ומגוג ותוהו ובוהו.

הקדוש-ברוך-הוא כועס ורוגז מאוד, לא רוצה שידברו על מדינת ישראל ושלא יקחו ממנה חלקים.

כל הבכירים במדינות אירופה לא יכולים לתפקד, נכנס להם בלבול במוח והפכו למבולבלים.

הפליטים זורמים בכמויות אדירות ובסתר לאירופה. ארדואן מסתיר המוני פליטים אצלו, הוא רוצה שתהיה באירופה שליטה מוסלמית ולא נוצרית.

כל מדינה שתרצה לפגוע בישראל, יהיה לה מגדל בבל.

כל חברי הכנסת והשרים, להיות ערניים ולא להגיד 'לי זה לא יקרה'.

במדינת ישראל יש פרנסה ועבודה לכולם. הנדל"ן בישראל חזק מאוד ומתפתח, מדינת ישראל מתפתחת וההתפתחות לא תיעצר.

בורא עולם משקיף על עם ישראל ושמח, מלטף את ילדיו ואומר לעם ישראל 'כפי שאתם רוצים את המשיח, גם אני רוצה להמליך אותו, אבל יש חוקים והם: אהבת חינם, קיום מצוות, לימוד תורה, תפילות והעיקר שבעיקרים – 'ואהבת לרעך כמוך', קיום עשרת הדיברות, איסור דיבור רע על חיילי צה"ל ואיסור לפגוע ולבייש יהודי, לכולנו אבא אחד!

משיח ממשיך פעולותיו ועבודתו בתוך עם ישראל ומחוץ לעם ישראל. כולם מצפים לו ויגיע הרגע שכולם יהיו כפופים אליו, יסתכלו לשמיים ויגידו 'מה רבו מעשיך ה'! הדור הזה זכה להגיע ולדבר על משיח צדקנו ויזכה לאורו של משיח.

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר