המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כואב מאוד לבורא עולם שמחבלים הורגים יהודים. מה שקורה בישראל, שהגויים רוצים לפגוע ביהודים - בורא עולם מראה ליהודים שיש קנוניות בכל ארץ ישראל שרוצות לפגוע ואומר להם לפקוח עיניים, מאילת עד מטולה

(באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם מנקה את העולם, מנקה את כל העיוותים שבעולם ומצמיח את מדינת ישראל. למדינת ישראל יש את האור הגדול, האור הגנוז, יש לה את התפילה והתורה ויש לה את אדמת הקודש. בורא עולם מצמיח, מַעצים ומחזק את ארץ הקודש, כי דרך האור של עם ישראל והתורה, הקדוש-ברוך-הוא, מנקה, מזכך ומטהר את העולם. בורא עולם מנקה ומטהר גם את מדינת ישראל וגם את העולם כולו. גוג ומגוג ותוהו ובוהו זה מחוץ לגבולות ישראל.

במדינת ישראל יורדים גשמי ברכה, גשמי רפואה שלמה, גשמי בריאות, גשמי כלכלה טובה. האנטישמיות בעולם תתגבר ותתגבר ללא מעצור. כל הגויים שמשכנעים את היהודים להישאר בארצותיהם, יש להם אינטרס לטובתם ולרעת היהודים.

כל היהודים שגרים בחו"ל - בורא עולם מזהיר אותם לעלות דחוף למדינת ישראל ארץ הקודש! אם לא יעלו - יפסידו, בורא עולם לא יפסיד. האנטישמיות בעולם, דאע"ש והמוסלמים הקיצוניים, יזרקו אותם מבתיהם ומעבודתם וייקחו את רכושם בכוח, הם יישארו עריריים ובלי כלום. יותר טוב לעלות למדינת ישראל עכשיו בשמחה, למכור את הרכוש בכל מחיר, מאשר שייזרקו לרחוב. אלה דברים קשים אבל אמיתיים. אין ברירה, הדיבור קשה בכדי להציל את היהודים בחו"ל. דאע"ש, המוסלמים והאנטישמיות, מחסלים כמעט את כל אירופה וארצות הברית. אם היהודים לא יתעוררו, יבוא זמן שלא יוכלו לברוח משם, יהיה מאוחר להגיע למדינת ישראל. אם יש יהודים שנשואים לגויים - לעלות לארץ ישראל ולגייר אותם. ארץ ישראל זה אבא ואמא של כל היהודים בעולם.

הקדוש-ברוך-הוא אוהב את היהודים, דואג להם ונותן להם כלכלה טובה בשפע וחיים טובים, בכדי שהיהודים יהיו מלוכדים ומאוחדים.

כואב מאוד לבורא עולם שמחבלים הורגים יהודים. מה שקורה בישראל, שהגויים רוצים לפגוע ביהודים - בורא עולם מראה ליהודים שיש קנוניות בכל ארץ ישראל שרוצות לפגוע ואומר להם לפקוח עיניים, מאילת עד מטולה. קשה לגלות את הקנוניות אבל המוסד והשב"כ מגלים אותם. יש הרבה מחבלים שנמצאים בירושלים, בחברון, בנגב ובצפון, הם לא מבוגרים, אלה צעירים מורעלים ומהופנטים נגד היהודים בישראל. בורא עולם מגלה לצבא-הגנה-לישראל את כל הקנוניות, ולמרות שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר, היהודים צריכים להתעורר ולהבין איפה הם חיים.

במקום ממנו יצא המחבל שצה"ל תפס, יש כנופיה של לפחות מאה איש שמעורבים. כדי שיהיה שקט במדינת ישראל, יש לעקור את ראש הנחש שהוביל אותם.

במזרח ירושלים יש קנוניה ויש לה מנהיג שעושה להם שטיפת מוח. צה"ל צריך להיות ערני ולא להאמין לאישה, לא למבוגר ואפילו לא לילד - כל אדם כבדהו וחשדהו.

ממשלת ישראל צריכה לעקור את דאע"ש והחמאס. ממשלת ישראל צריכה לנהוג ביד קשה ביותר נגד גויים שרוצחים או שרוצים לרצוח יהודים.

בגבולות רצועת עזה על צבא-הגנה-לישראל להיות בערנות גדולה מאוד, כי דאע"ש נמצא שם ורוצה להשתלט על הרצועה. דאע"ש רוצה להוכיח שהוא יותר טוב מחמאס, וחמאס רוצה להוכיח שהוא יותר טוב מדאע"ש. הם רוצים, חס ושלום, לעשות דברים קשים במדינת ישראל כדי לעשות רושם שהם אמיצים וחזקים. צה"ל להיות ערני מאוד!

במצרים יש התגרות של דאע"ש. דאע"ש עושה יד אחת עם המוסלמים הקיצוניים נגד סיסי, הם רוצים לעשות מהפכה ולהפיל את שלטון סיסי. למרות שסיסי שפט את מובארק וילדיו בכדי שיגידו שהוא עושה צדק – לא יעזור כלום. יבואו דאע"ש והמוסלמים הקיצוניים שרוצים להחזיר את מצרים אחורה לפרימיטיביות.

לתורכיה אין כוחות, היא מוקפת בדאע"ש ורוצה לעשות שלום עִם ישראל, כי היא יודעת שישראל הכי חזקה בעולם בצבא ובכלכלה, וגם יודעת שאין מדינה בעולם שיש לה את היכולת לעזור לתורכיה לשרוד - הכל כמובן מבורא עולם.

ממשלת ישראל תיזהר מלהתיר לאוניות להגיע לעזה על-פי הוראות ארדואן, יבואו בהן אלפי מחבלים וטילים.

חיזבאללה ונסראללה חושבים שהם יכולים לפגוע בגבולות ישראל – לא יצליחו! למרות זאת עַם ישראל 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. פעם היה לחיזבאללה מאיפה לינוק, מסוריה ואיראן. היום, סוריה מתה, אין סוריה. ואיראן לא תיקח סיכון כי היא פוחדת להפסיד את רוסיה, רק בעקיפין היא מפריעה לישראל.

איראן צוחקת על ארצות הברית, אבל על ישראל היא לא יכולה לצחוק. מלבד העובדה שישראל הכי חזקה בעולם, איראן יודעת שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר ומלווה את היהודים בארץ ישראל. איראן ממשיכה בשקט עם העבודות שלה, עם הטילים והאטום.

הקדוש-ברוך-הוא מזהיר את איראן ואת כל מדינות העולם: מי שינסה לפגוע במדינת ישראל, בורא עולם יפגע בו קשות. האדמה תפתח את פיה ותבלע אותם עמוק באדמה! לא רק איראן, כל ארץ ומדינה בעולם שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל, בורא עולם יביא להם אסונות טבע, רוחות קשות, שיטפונות, אש, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה וסכסוכים בינם לבין עצמם. אם מדינה תעז לפגוע במדינת ישראל, תוך שלושה שבועות תראו בעיניים מה יקרה לה!

עיראק – המערב הפרוע, אין דין ואין דיין.

ירדן חברה בסתר של ישראל, מחכה, חס ושלום, לעוד מדינה, כדי לזרוק את ארבעת מיליון הפליטים לגבולות ישראל.

ארצות הברית עסוקה בבחירות, אובמה לא יודע מה עוד לעשות, לא יודע איך לצאת מהתסבוכת. בארצות הברית רוצים לחיות ולא רוצים להילחם בשביל מישהו אחר.

יהודים יקרים, הכלכלה בכל העולם הולכת ונהרסת מיום ליום, יש בסתר ויש בגלוי, בורא עולם נותן להם להתעסק עם עצמם.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו זה מחוץ למדינת ישראל. לכל העולם יהיה כמו מגדל בבל, שלא יבינו אחד את השני. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה.

במדינת ישראל היהודים צריכים לשמור שבתות, להתפלל, לקבוע עיתים לתורה, להיות בשמחה, להרבות בנתינה וחסד זה לזה.

יהודים יקרים, אנחנו נמצאים בתקופה הכי טובה שהייתה אי-פעם, הכלכלה פורחת והכי טובה. יש נהירה גדולה של עולים חדשים, יש גאולה חזקה, משיח עושה את עבודתו ופעולותיו מתוך מדינת ישראל ובקרוב מאוד זה יהיה בפרהסיה. הדור הזה שלנו זכה להמלכת מלך המשיח, לאורו של משיח! יש המון ניסים ונפלאות, רואים שהקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן על מדינת ישראל והופך הכל על אירופה ועל הגויים שנגד מדינת ישראל!

הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכל גדולי ישראל ורבני ישראל לערוך תפילות, להרבות בתפילות, חסד, נתינה ושמחה. כל אדם, בריא, חולה או בעל ייסורים, יקבל הכל בשמחה, זה יקרב את היום בו ימליך בורא עולם את מלך המשיח! תפילה, חסד, נתינה ושמחה, יקרבו לנו את היום בו המשיח יפעל בפרהסיה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר